خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی تبریزی:

عملکرد ایلنا در عرصه خبررسانی می‌تواند الگو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۰۹

خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی - اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تاکید کرد: عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبررسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می‌تواند الگو باشد.

آیت‌الله سیدحسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به فرارسیدن دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا و عملکرد این رسانه گفت: من از ابتدای تاسیس خبرگزاری ایلنا با آن آشنا بودم و بر همین اساس می‌شود گفت که خبرگزاری ایلنا در جو سیاسی - اجتماعی ایران و به ویژه شرایط سال‌های گذشته که شرایط سختی هم بود، بسیار خوب عمل کرد.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایلنا، در سال‌های گذشته اخبار خوب و مجموعه اخبار متفاوی را را بدون دخل و تصرف و بدون تأثیرپذیری از بعضی فشارها منعکس کرد.

رئیس سابق خانه احزاب با بیان اینکه خبرگزاری ایلنا، در اطلاع‌رسانی، امانت‌داری را رعایت کردند، اظهار داشت: ایلنا هم استقلال دارد و هم در ارائه مطالب و اخبار مختلف، امانت را رعایت می‌کند.

موسوی تبریزی با بیان اینکه عملکرد خبرگزاری ایلنا در عرصه خبررسانی، در جامعه مفید بوده و حتی می‌تواند الگو باشد، یادآور شد: خبرگزاری‌ها منهای اینکه هر کدام فکر و نظر سیاسی خودشان دارند و این موضوع امری طبیعی است، اما باید آن مسائلی که در جامعه می‌گذرد را به صورت صحیح مخابره کنند؛ یعنی واقعا واقعیت‌ها را منعکس کنند و به نظر می‌رسد خبرگزاری ایلنا تا کنون همین طور عمل کرده و ان‌شاالله در آینده هم همین طور ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز