خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

ایلنا یکی از ابتکارات و افتخارات نظام خبری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۶۶

استقلال نسبی از مراکز قدرت و همین طور تاثیرپذیری کمتر از روزمرگی‌های جریانات سیاسی افراطی باعثشده تا ایلنا به عنوان یک خبرگزاری با مواضع نسبتا پایدار و مستمر بروز و ظهور کند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، خبرگزاری کار ایران(ایلنا) را مجموعه‌ای با مواضع نسبتا پایدار و مستمر دانست که تاکید خاصی بر تخصصی بودن اخبار دارد.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، در خصوص عملکرد ایلنا در این سال‌ها گفت: به تمام کسانی که در این مجموعه زحمت می‌کشند تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ایلنا را یک رسانه مستقل و پایدار در خط مشی خودش می‌دانم و نوعی ثبات و جهت‌گیری منظمی را در این خط مشی به خوبی می‌توان احساس کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه استقلال نسبی از مراکز قدرت و همین طور تاثیرپذیری کمتر از روزمرگی‌های جریانات سیاسی افراطی باعثشده تا ایلنا به عنوان یک خبرگزاری با مواضع نسبتا پایدار و مستمر بروز و ظهور کند، یادآور شد: با توجه به این مواضع یک تاکید خاصی بر تخصصی‌بودن اخبار وجود دارد. فکر می‌کنم که یکی دیگر از تلاش‌ها در ایلنا این بوده که اخبار درست و صحیح مخابره شود و به نظر من در مجموع باید ایلنا را یکی از ابتکارات و افتخارات نظام خبری دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز