خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام غرویان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ایلنا منعکس‌کننده پیام جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۶۴

ایلنا در صحنه‌های سیاسی نیز حضور دارد و در مسیر اهداف نظام، ملت و رهبری حرکت می‌کند / رسانه‌ها مثل رگ‌حیاتی و شریان‌ها در جامعه هستند که مطالب و دردهای مردم را منعکس می‌کنند و به همین جهت باید استقلال داشته باشند.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی‌العالمیة تاکید کرد: خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، رسانه‌ای مستقل، فعال و منعکس‌کننده پیام جامعه و قشر زحمت‌کش آن یعنی کارگران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا و عملکرد آن، گفت: نظرات دیگران را نمی‌دانم اما تا آنجایی که خود بنده با این خبرگزاری ارتباط داشتم، یکی از رسانه‌های فعال کشور است که پیام قشر زحمتکش جامعه که کارگران باشد را منعکس می‌کند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایلنا در صحنه‌های سیاسی نیز حضور دارد و در مسیر اهداف نظام، ملت و رهبری حرکت می‌کند.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با یادآوری اینکه رسانه‌ها مثل رگ‌حیاتی و شریان‌ها در جامعه هستند که مطالب و دردهای مردم را منعکس می‌کنند، اظهار داشت: به همین جهت، رسانه‌ها باید استقلال هم داشته باشند؛ برای اینکه اگر تحت تأثیر فشار‌ها قرار بگیرند نمی‌توانند واقعیت‌های اجتماعی را منعکس کنند؛ بنابراین یکی از لازمه‌های اخلاق رسانه‌ای، استقلال آن است و در آن صورت است که رسانه‌ها می‌توانند آن رسالت حقیقی خود را انجام دهند.

غرویان در خصوص استقلال خبرگزاری ایلنا نیز تصریح کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم خبرگزاری ایلنا، رسانه‌ای خوب و مستقل است و سعی می‌کند اهداف و منویات قشر کارگر و زحمتکش جامعه را منعکس کند و نسبتا خوب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز