خبرگزاری کار ایران

لحظاتی پیش؛

ختم مادر احمدی‌نژاد در قم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۵۵

محمدرضا میرتاج‌الدینی٬ علی‌اکبر جوانفکر و مجتبی ثمره هاشمی در کنار محمود احمدی نژاد ایستاده‌اند و با تمام کسانی که قصد ورود دارند٬ مصافحه می‌کنند.

مراسم ترحیم مادر محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در شهر قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم ترحیم حاجیه خانم قادری٬ مادر محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در مسجد دو طفلان منطقه نیروگاه شهر قم برگزار شد.

این مراسم قرار بود از ساعت ۱۶ الی ۱۷/۳۰ برگزار شود اما نیم ساعت زود‌تر از اعلام قبلی به دلیل حضور شخص احمدی‌نژاد در مسجد مراسم آغاز شده است.

احمدی ‌نژاد در جلوی درب مسجد دو طفلان ایستاده و با تمام افرادی که قصد ورود به مراسم و دیده‌بوسی با وی را دارند مصافحه(دست دادن) و دیده بوسی می‌کند.

در جلوی درب مسجد علاوه بر محمود احمدی‌نژاد، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، مجتبی ثمره هاشمی و علی‌اکبر جوانفکر حضور دارند و به عنوان صاحب‌عزا با کسانی که قصد ورود دارند٬ مصافحه می‌کنند.

قابل ذکر است یکی از روحانیونی که در به هم زدن سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی٬ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ۱۵ خرداد ۸۵ در حرم حضرت معصومه قم٬ نقش اصلی را داشت٬ کنار احمدی‌نژاد ایستاده و به مهمانان خوشامد می‌گوید.

مسجد دو طفلان٬ مسجدی است که تبلیغات انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال ۸۴ از آنجا آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز