خبرگزاری کار ایران

نماینده دبیر کل سازمان ملل در دیدار با ولایتی:

ایران در انتخابات افغانستان نقش آفرینی مثبتی داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۴۲

افغانستان باید بتواند از طریق گفت‌و‌گو مشکلات خودش را حل کند که خوشبختانه این فضا نیز توسط دولت جدید افغانستان فراهم شده است.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان گفت: ایران در ارتباط با مهاجران افغانی و مبارزه با مواد مخدر٬ توانسته طی این سال‌ها نقش سازنده‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ نیکلاس هیثم نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان٬ در دیدار با علی اکبر ولایتی گفت: ایران با افغانستان به لحاظ سیاسی اقتصادی و فرهنگی دارای روابط تاریخی بسیار خوبی هستند.

وی با اشاره به انتخابات سال گذشته افغانستان بیان کرد: ایران در سال گذشته و در انتخابات افغانستان بسیار نقش آفرینی مثبتی داشته‌ است.

هیثم افزود: ایران در آن دوره نقش بسیار خوب و سازنده‌ای ایفا کرده است.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان تصریح کرد: ایران در ارتباط با مهاجران افغانی و مبارزه با مواد مخدر توانسته طی این سال‌ها نقش سازنده‌ای داشته باشد.

هیثم با بیان اینکه حل مشکلات افغانستان نظامی نیست٬ گفت: افغانستان باید بتواند از طریق گفت‌و‌گو مشکلات خودش را حل کند. خوشبختانه این فضا نیز توسط دولت جدید افغانستان فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز