خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حرف‌هایی نظیر دست کردن دولت در جیب ملت غیرمنطقی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۰۴

اگر مجلس مصوبات را تصویب نکند٬ دولت نمی تواند خودسر اقدامی انجام دهد٬ بنابراین نباید با طرح برخی مسایل بدون پشتوانه تخصصی٬ اذهان عمومی را تحت تأثیر قرار داد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از سیاسی دانستن برخی مصوبات کمیسیون تلفیق در مورد لایحه دولت درباره بودجه سال ۹۴ گفت: کار کمیسیون تلفیق یک کار تخصصی است و این کمیسیون همه تلاش خود را در جهت احقاق منافع ملت در ارائه گزارش بودجه به صحن علنی داشته است.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: اگر در کمیسیون تلفیق مسئله‌ای بررسی می‌شود و گزارش آن به صحن علنی مجلس می‌آید، نتیجه آن٬ برآمده از تصمیم مشترک دولت و مجلس است که با تصویب نمایندگان بر آن صحه گذاشته می‌شود و چنانچه در این میان بند و تبصره بودجه‌ای چه در بخش درآمدی و چه در بخش هزینه‌ای، توسط برخی سیاسی خوانده شود در واقع تصمیم مشترک دولت و مجلس را توأمان نشانه رفته است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تأکید بر مشترک بودن تصمیمات بودجه‌ای میان مجلس و دولت، تصریح کرد: به عنوان مثال در مسائلی نظیر افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، چنین مصوبه‌ای به معنای اراده مجلس برای این امر است و دولت نیز این مسئله را اجرا خواهد کرد و اظهار سخنانی نظیر اینکه دولت در پی کاهش درآمد نفت می‌خواهد دست در جیب ملت کند، امری غیر منطقی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر مجلس مصوبات را تصویب نکند دولت هیچ‌گاه نمی‌تواند خودسر اقدامی انجام دهد٬ بنابراین نباید با طرح برخی مسایل بدون پشتوانه تخصصی اذهان عمومی را تحت تأثیر قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز