خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار نهاوندیان:

مشکلات مانده از دولت سابق٬ گرفتاری‌های این دولت را زیاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۹۹

نباید نسبت به حل مشکلات باقی‌مانده از دولت قبل ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) نسبت به مرتفع کردن آنها همت کنیم.

یک مرجع تقلید با اشاره به زحمات و برنامه‌های دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم گفت: اطلاع داریم که دولت نسبت به مسایل مردم اهتمام، دغدغه و دلسوزی دارد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با بیان این‌که مردم مطلع هستند که دولت با چه مشکلاتی دست به گریبان است٬ گفت: برخی از مسایل و مشکلاتی که امروز مطرح می‌شود، از سابق برای این دولت باقی مانده و گرفتاری‌های دولت را زیاد کرده است، اما نباید نسبت به حل آن‌ها ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) نسبت به مرتفع کردن آن‌ها همت کنیم.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی همچنین توجه و اهتمام به تقویت دینی و جهات اسلامی و کمک به عظمت دین را ضروری دانست و با بیان اینکه همه ما باید در این خصوص فعالیت کنیم اظهار امیدواری کرد با توفیقات الهی و کمک حضرت حق، ان‌شاءالله بتوانیم هم در زمینه حل مشکلات و هم در جهت اعتلای دین مبین اسلام گام برداریم.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد و برنامه‌های دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه کشور، گفت: دولت نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تمامی مساعی خود را در این زمینه بکار خواهد بست.

نهاوندیان با ابلاغ سلام دکتر روحانی به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان قم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای برای توسعه استان در نظر گرفته شده که در سفر رییس‌ جمهوری اعلام خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به شرایط دنیای امروز و رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه گروه‌های تروریستی نظیر داعش، گفت: دنیا تشنه پیام‌های رحمانی از اسلام است و امروز وظیفه جمهوری اسلامی ایران این است که این پیام را از دین و از نگاه اسلام به جهانیان برساند.

نهاوندیان همچنین به ارتباط وثیق دولت با مرجعیت و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم نظرات و دیدگاه‌های مراجع و روحانیت را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز