خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با اعضای باشگاه ایثار ماهان تندیس قم:

در بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۲۸

ورزشکاران جانباز و معلول همانند ۸ سال جنگ تحمیلی در حوزه ورزش نیز به توفیقات بسیاری دست پیدا کردند که این موضوع جای سرمایه‌گذاری و حمایت مسئولان را دارد، به ویژه باید حمایت مناسبی از ورزشکاران استان قم شود.

رئیس مجلس با بیان اینکه پیشرفت و توفیقات ورزشکاران سرمایه بزرگی برای کشور است، گفت: قطعا باید به حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی ظهر امروز(پنجشنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با اعضای هیات مدیره و ورزشکاران باشگاه ایثار ماهان تندیس قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه پیشرفت‌ها و توفیقات ورزشکاران جانباز و معلول قم قابل تقدیر است گفت: قطعا این پیشرفت‌ها سرمایه بزرگی برای کشور است زیرا جانبازان و معلولان اراده ای قوی‌ برای پیشرفت در حوزه ورزش دارند.

وی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول همانند ۸ سال جنگ تحمیلی در حوزه ورزش نیز به توفیقات بسیاری دست پیدا کردند که این موضوع جای سرمایه‌گذاری و حمایت مسئولان را دارد، به ویژه باید حمایت مناسبی از ورزشکاران استان قم شود.

لاریجانی بر لزوم حمایت از حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: قطعا حمایت از این حوزه موجب بهبود سلامت روان و جسم جامعه و بهبود اجتماعی می‌شود از این رو سرمایه‌گذاری در ورزش و جوانان امر لازمی است البته مجلس و دولت توجه ویژه‌ای به این حوزه دارند.

رئیس مجلس با بیان اینکه قطعا در بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای می‌‌شود، تصریح کرد: با توجه به توفیقات ورزشکاران استان قم مسئولان باید توجه ویژه‌ای به ورزش این استان داشته باشند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه قهرمانان جانباز و معلول قم سرمایه ملی هستند، افزود: قطعا باید حمایت ‌های لازم انجام شود تا در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

لازم به ذکر است در این نشست لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از قهرمانان جانباز و معلول باشگاه ایثار ماهان تندیس قم با اعطاء لوح، تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز