خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور با آیت الله سیستانی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۶۰

در دیدار با حضرت آیت الله العظمی سیستانی گزارشی از روابط ایران و عراق و مسائل فی مابین در همکاری‌های مشترک ارائه شد و بر اهمیت توسعه روابط دو ملت و بهبود اقتصاد دو کشور تاکید گردید.

معاون اول رییس جمهور با حضرت آیت الله العظمی سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز(چهارشنبه) ‌ پس از حضور در نجف اشرف، ‌ با حضرت آیت الله العظمی سیستانی دیدار و سپس در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات این دیدار پرداخت.

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: در این دیدار مراتب تقدیر خود را از فتوای تاریخ ساز ایشان که در مقطعی بسیار مهم و سرنوشت ساز صادر شد اعلام کردم.

وی افزود: با فتوای مهم ایشان جهان اسلام و عراق که در معرض تروریست و افراطی‌ گری قرار گرفته بود نجات پیدا کرد و جلوی روند آسیب به عراق گرفته شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در دیدار با حضرت آیت الله العظمی سیستانی گزارشی از روابط ایران وعراق و مسائل فی مابین در همکاریهای مشترک ارائه شد و بر اهمیت توسعه روابط دو ملت و بهبود اقتصاد دو کشور تاکید گردید.

معاون اول رییس جمهور همچنین هدف از سفرخود به عراق را پاسخ به دعوت رسمی نخست وزیر این کشور و بررسی مسائل دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی برشمرد و گفت: در این سفر با مقامات عراق در خصوص مسائل مختلف رایزنی و تبادل نظر شد.

وی در پایان تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی سیستانی نیز در این دیدار سلام‌های خود را به رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند و بر ضرورت توسعه روابط اقتصادی و همه جانبه دو کشور تاکید نمودند.

گفتنی است معاون اول رییس جمهور پس از دیدار با حضرت آیت الله العظمی سیستانی، در منزل امام خمینی(ره) در شهر نجف حضور یافت و آن را مورد بازدید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز