خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان خبر داد:

تعطیلی شهربازیهای لرستان به دلیل غیراستاندار بودن

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۷

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان گفت: مجموعه شهربازی های موجود در این استان به دلیل نداشتن استانداردهای لازم و مشخص ایمنی و سلامت، توسط این سازمان تعطیل شدند.

ایلنا - خرم آباد: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان گفت: مجموعه شهربازی های موجود در این استان به دلیل نداشتن استانداردهای لازم و مشخص ایمنی و سلامت، توسط این سازمان تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، محمدرضا واعظی پور با اعلام این خبر افزود: غیر استاندارد بودن تجهیزات و دستگاههای بکارگرفته شده دراین مجموعه های تفریحی عامل اصلی تعطیلی این مجموعه ها بوده است.

وی گفت: برهمین اساس و با توجه به عدم ارایه گواهی استاندارد از سوی متولیان شهر بازی های استان، تمامی مجتمع های شهربازی استان لرستان تعطیل و پلمب شدند.

وی گفت: درهمین ارتباط سه دستگاه در مجموعه شهربازی بنفشه و پارک شهر الیگودرز نیز به همین دلیل پلمب شده است.

واعظی پور اظهار کرد: در بازرسی از تجهیزات شهر بازی های کوهدشت نیز با توجه به عدم ارائه گواهی استاندارد، این مجموعه نیز هفته گذشته پلمب شده است.

به گفته وی، تجهیزات این مجموعه شامل چرخ وفلک، تاب کودک، تاب بزرگ، کشتی صبا، رالی کودک، قصر بادی، سالتو و ترامبلین همگی غیراستاندارد هستند.

وی افزود: همچنین شهربازی فدک شهر بروجرد نیز به دلیل عدم ارایه گواهینامه استاندارد برای تجهیزات موجود، پلمب شد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان افزود: با عنایت به عدم ارایه گواهی استاندارد از سوی متولیان این مراکز، تمامی شهر بازی های استان تا پایان ماه جاری تعطیل و تعیین تکلیف خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز