خبرگزاری کار ایران

امیر موسوی در مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله‌ها:

پیشانی نیروی هوایی در تاریخ روشن است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۰۱

عامل اصلی پیروزی ما علی‌رغم میلیاردها هزینه دشمنان، ولایتمداری و قدرت نرممان است. این قدرت است که باعثشده دشمنان جرأت اینکه تصورات نظامی خود را علیه ما اجرایی نکنند حاصل شود.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: برای اینکه جلوی دشمنان بایستیم سلاحش را فراهم می‌کنیم و اگر بخواهیم ضربه‌ای به آنها بزنیم اسلحه آن را داریم.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله‌ها که پیرامون جهاد خودکفایی در نیروی هوایی ارتش و تدابیر مقام معظم رهبری پیرامون آن است گفت: محور این کتاب و علت پیشرفت و بقای نیروی هوایی ارتش تدابیر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این کتاب تحقیقی مستند و بسیار خوبی است که اصلاً خواننده را خسته نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نقش‌آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو در دوران دفاع مقدس با سه نیروی هوایی به صورت رسمی جنگید زیرا نیروی هوایی عراق در سال‌های ۶۲ و ۶۵ به صورت کامل بازسازی شد.

موسوی تأکید کرد: اما طبق گفته دشمنان و غربی‌ها عراقی‌ها نتوانسته‌اند در جنگ از تجهیزات پیشرفته نیروی هوایی به خوبی استفاده کنند٬ به عنوان مثال بعد از چهار سال از واگذاری جنگنده‌های سوخو ۲۴ آنها توان عملیاتی کردن آن را نداشتند در حالی که نیروی هوایی ما با توجه به تحریم‌ها و محاصره بودن از تمام توان خود استفاده می‌کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دلیل پیروزی ما ولایت و ولایت‌مداری بود، اظهار داشت: تا روزی که تاریخ نوشته می‌شود پیشانی نیروی هوایی ایران روشن است این نیرو در سال ۹۳ نیز کارنامه درخشانی داشت و در لحظه واقعه که از آن خواستند کار مهمی را انجام داد. پس از آن نیز در رزمایش بزرگ ارتش شرکت کرد.

موسوی ادامه داد: ما برای اینکه جلوی دشمنان بایستیم سلاحش را فراهم می‌کنیم و اگر بخواهیم ضربه‌ای به آنها بزنیم اسلحه آن را داریم اما عامل اصلی پیروزی ما علیرغم میلیاردها هزینه دشمنان در جنگ نرم و رسانه‌ای، ولایتمداری و قدرت نرم‌مان است. این قدرت است که باعثشده دشمنان جرأت اینکه تصورات نظامی خود را علیه ما اجرایی نکنند حاصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز