خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دریافت مبالغ ۹۰ میلیونی برخی اصولگرایان مجلس از رحیمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۶۳

پیگیر اسامی دریافت کنندگان ۵ میلیون تومانی از رحیمی هستیم اما با روشن شدن ابعاد جدید این نابسامانی به زودی اسامی متخلفان را به پیشگاه ملت اعلام خواهیم کرد.

نماینده اردبیل و نیر گفت: اگرچه ما پیگیر دریافت کنندگان ۵ میلیون تومانی از رحیمی هستیم اما با روشن شدن ابعاد جدیدتر این نابسامانی تمام تلاش خود را برای معرفی شاه‌مهره‌های این مساله معطوف خواهیم داشت.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ با تاکید بر روشن شدن ابعاد جدیدی از پرونده دادن پول رحیمی به برخی نمایندگان تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از سوی یک منبع موثق در اختیار من قرار گرفته٬ برخی نمایندگان مجلس هشتم مبالغی بالغ بر ۳۰ تا ۹۰ میلیون تومان از محمدرضا رحیمی دریافت کردند که آنها شاه مهره‌های فساد انجام گرفته در مجلس‌اند.

نماینده مردم اردبیل و نیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری اسامی ۱۷۰ نماینده دریافت کننده پول از رحیمی افزود: اگرچه ما پیگیر اسامی دریافت کنندگان مبالغ ۵ میلیون، تومانی از رحیمی هستیم اما با روشن شدن ابعاد جدیدترین این نابسامانی٬ تمام تلاش خود را برای معرفی شاه‌مهره‌های این مسئله معطوف خواهیم داشت.

پیرموذن افزود: با روشن شدن مبالغ جدید داده شده به برخی نمایندگان مجلس مشخص شد که فساد انجام شده در مورد معاون اول رئیس جمهور سابق، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و روز به روز بر ابعاد این پرونده افزوده خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: در پرونده رحیمی، به دلیل توهین انجام شده به مجلس و شان نمایندگی، ما با تکیه بر مسئولیت نظارتی مجلس، موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد تا سبب افزایش اعتماد عمومی به مجلس شویم و به زودی اسامی متخلفان را به پیشگاه ملت اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز