خبرگزاری کار ایران

خوشرو پس از ورود به نیویورک:

ظرفیت‌های سازمان ملل برای رفع تحریم‌ها استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۳۹

در زمینه تقویت صلح و امنیت منطقه و جهان و نیز رفع تحریم‌های ناروا ضد جمهوری اسلامی ایران، باید از همه امکانات به ویژه ظرفیت سازمان ملل استفاده کرد.

سفیر و نماینده جدید کشورمان در سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد تا ماموریت خود را آغاز کند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی خوشرو در بدو ورود به آمریکا گفت: با توجه به دامنه گسترده اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نقش‌های مختلفی در سازمان ملل متحد داریم که باید آنها را به خوبی ایفا کنیم.

نماینده کشورمان در سازمان ملل بر لزوم مقابله با افراطی‌گری و خشونت و همچنین نفی ایران‌هراسی و اسلام‌ستیزی تاکید کرد و گفت: در زمینه تقویت صلح و امنیت منطقه و جهان و نیز رفع تحریم‌های ناروا ضد جمهوری اسلامی ایران، باید از همه امکانات به ویژه ظرفیت سازمان ملل استفاده کرد.

خوشرو که با واحد مرکزی خبر گفت‌وگو می‌کرد در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش پیگیری کند.

قرار است عصر سه‌شنبه سفیر و نماینده جدید کشورمان در سازمان ملل استوارنامه خود را به‌بان کی مون، دبیرکل این سازمان تقدیم کند.

غلامعلی خوشرو دارای مدرک دکترا در رشته جامعه‌شناسی از آمریکا است و ریاست دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک، معاون امور بین‌الملل وزارت امور خارجه در دوران وزارت سید کمال خرازی از جمله سمت‌های خوشرو است. او مقالات متعدد علمی و پژوهشی در فصلنامه­‌ها و… به رشته تحریر درآورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز