خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

نیازی به دریافت ۵ میلیون تومان از رحیمی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۳۹

چگونه ممکن است این جریان برای فردی مثل من که تمام تلاش خود را برای مخالفت با آنها مصروف داشته، پول واریز کنند.

یک نماینده مجلس نهم با با انتقاد از نام بردن وی در لیست نمایندگان دریافت کننده پول از رحیمی افزود: رسانه‌هایی که این خبر کذب را منتشر کرده‌اند یا باید خبر خود را ثابت کنند یا در غیر این صورت اهداف خود را از بیان این خبر کذب٬ بیان کنند.

مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تأکید بر لزوم اعلام هرچه سریع‌تر اسامی نمایندگان پول گرفته از محمدرضا رحیمی تصریح کرد: قوه قضاییه و هیئترئیسه مجلس باید هر چه زودتر اسامی نمایندگانیرا که از محمدرضا رحیمی پول دریافت کرده اند اعلام کنندتا با این اقدام فضای شایعه سازی رسانه‌ای بوجود آمده برطرف شود.

پزشکیان در همین راستا افزود: اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌ها اقدام به اعلام اسامی دریافت کنندگان پول از محمدرضا رحیمی کرده اند که باید بگویم در مورد من این مسئله مصداق ندارد و یک شیطنت رسانه‌ای است.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس با انتقاد از نام بردن وی در لیست نمایندگان دریافت‌کننده پول از محمدرضا رحیمی افزود: رسانه‌هایی که این خبر کذب را منتشر کرده‌اند یا باید خبر خود را ثابت کنند یا در غیر این‌صورت اهداف خود را از بیان این خبر کذب بیان کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه وی هیچ سنخیتی با محمدرضا رحیمی و جریان فکری وی ندارد، گفت: چگونه ممکن است این جریان برای فردی نظیر من که تمام تلاش خود را برای مخالفت با این جریان فکری مصروف داشته، پول واریز کنند.

پزشکیان افزود: برای هزینه‌های انتخاباتی خود نیازی به دریافت ۵ میلیون تومان از چنین افرادی نداشته و نخواهم داشت و هزینه یک عمل جراحی که انجام می‌دهم٬ بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز