خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

هر زمان تهدیدها بیشتر بوده حضور حماسی مردم پررنگ‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۸۲

۲۲ بهمن در داخل کشور نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است و مردم ما پس از ۳۶ سال هنوز منسجم و متحد گوش به فرمان رهبر انقلاب و مقتدای خود هستند و پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان است گفت: هر زمان تهدید‌ها علیه ایران اسلامی بیشتر بوده حضور حماسی مردم در صحنه پررنگ‌تر شده است.

به گزارش ایلنا٬ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان است گفت: هر زمان تهدید‌ها علیه ایران اسلامی بیشتر بوده حضور حماسی مردم در صحنه پررنگ‌تر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان حوزه مرکزی این سازمان ضمن تبریک حضور حماسی و بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: این حضور در سه عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی قابل تبیین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها پس از دخالت در امور کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و یمن بیش از گذشته ذلیل شده‌اند؛ در مورد انعکاس بین المللی حماسه ۲۲ بهمن گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان است که با گذشت ۳۶ سال از عمر نظام اسلامی همچنان استوار و مقتدر ایستاده و اهداف خود را دنبال می‌کند که این مهم از الطاف الهی است.

وی ادامه داد: مردم ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند، ۳۶ سال قبل پیام آزادی و آزادگی را به جهان و ملت‌های مستضعف صادر کردند و امروز دوباره در ۲۲ بهمن این پیام را به گوش جهانیان رساندند.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: مردم به طرف مذاکرات هسته‌ای به ویژه آمریکا نشان داده‌اند که نظام اسلامی بر سر حقوق هسته‌ای ایستاده‌ و هرگز از مطالبات مشروع خود کوتاه نمی‌آید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد توطئه‌ها و تحریم‌ها خللی در عزم و اراده مردم ندارد و مردم با تحمل سختی‌ها از آرمان‌های خود دست بردار نیستند.

وی اظهار داشت: ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به طرح اسلام هراسی دشمنان بود که با استفاده از تروریست‌های خودساخته قصد مخدوش کردن چهره اسلام را دارند اما مردم انقلابی ایران ثابت کرده‌اند پیامبر اعظم(ص) را از عمق جان و با عشق و ارادت دوست دارند.

وی در مورد ابعاد منطقه‌ای حماسه ۲۲ بهمن اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان از تاسیس و پشتیبانی گروه‌های تروریستی همچون داعش تضعیف موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه است اما این راهپیمایی نشان داد نظام اسلامی در مسیر خود و با حمایت مردم در سایه رهبری انقلاب از جایگاه و موقعیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به حمایتهای رژیم صهیونیستی از گروههای تروریستی و تهاجم به سوریه تصریح کرد: حماسه حضور ملیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از موقعیت ایجاد شده سوءاستفاده کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم ادامه داد: ۲۲ بهمن نشان داد که ملت ایران بر سر آرمان‌های خود که یکی از آن‌ها حمایت از فلسطین است ایستاده‌اند و امروز منطقه جهان اسلام دستخوش بیداری اسلامی است.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن در داخل کشور نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است و مردم ما پس از ۳۶ سال هنوز منسجم و متحد گوش به فرمان رهبر انقلاب و مقتدای خود هستند و پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان سخنانش در مورد حضور مردم و همچنین تکلیف و وظیفه مسئولان نسبت به مردم تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوه‌مند ۲۲ بهمن مسئولیت‌ها و تکالیف مدیران و مسئولان در پیشگاه مردم را بیشتر کرد. تا بدانند کسانی که همواره یار امام(ره) و رهبری بوده‌اند مسئولیتشان سنگین‌تر از گذشته می‌شود و باید در عرصه خدمت رسانی به مردم جدی‌تر تلاش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز