خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

تیم مذاکره‌کننده همه بهانه‌ها را از غرب گرفته‌ است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۵۹

رهبری نظرات شفاف خود را در دفاع از سنگرداران خط مقدم دفاع از سیاست خارجی کشورمان بیان کردند و صداقت، تلاش و دلسوزی به عنوان خصیصه‌های اصلی این سنگرداران از زبان مقام معظم رهبری بیان شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جمع مردم پیوست.

محمد شریعتمداری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: حضور مردم مثل همیشه بی‌نظیر بود، ما مجدد با خیل عظیم مردم مواجه هستیم که مشتاقانه در راه حفظ ارزش‌های انقلابشان ایستادگی کرده و آمده‌اند که اقتدارشان را اثبات کنند.

وی گفت: برای ما پس از ۳۶ سال دیدن این صحنه امر غریب و جدیدی نیست. مهم این است که با وجود شعارهای مختلف در سطح مردم و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت، بازهم مردم در حفاظت از انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند. مردم در واقع می‌خواهند به همه جهان بگویند صفوف این ملت با هیچ ترفندی به‌هم‌زدنی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فرمایش‌های رهبری در روزهای اخیر تمام خطوط فاصل را به طور کامل معین کرده است. رهبری نظرات شفاف خود را در دفاع از سنگرداران خط مقدم دفاع از سیاست خارجی کشورمان بیان کردند و صداقت، تلاش و دلسوزی به عنوان خصیصه‌های اصلی این سنگرداران از زبان مقام معظم رهبری بیان شد.

وی افزود: از طرفی هیات مذاکره‌کننده کشورمان در این ایام تمام بهانه‌ها را از غرب گرفته است پس همه باید تمسک کنند به آنچه رهبری به آن اشاره کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز