خبرگزاری کار ایران

عباسی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

ملت ایران اهل ذلت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۳

رهبر عزیزمان در چند روز گذشته به قدرت‌های جهانی اعلام کردند که در ۲۲ بهمن خواهید دید که مردم ما چه می‌گویند از این رو مردم حضور با نشاطی در راهپیمایی دارند.

وزیر ورزش و جوانان دولت دهم با تاکید بر اینکه ما مردمی رئوف، صبور اما مقتدری هستیم که از حقوق خود دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: ملت ایران اهل ذلت نیست.

محمد عباسی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد حضور پرشور مردم در این مراسم گفت: در آغاز سی و ششمین بهار آزادی ملت قهرمان ایران نشان دادند که اهل استقامت و پایداری هستند. در این سال‌ها دشمن سعی کرد با انواع حیله‌ها زمینه‌های سستی اراده ملت را فراهم کند ولی گمان می‌کنم در طول ۳۵ سال باید این آزمایش بزرگ برای مردم ما به طور ثابت و مستمر همه دنیا را متوجه کرده باشد که این ملت، ملت ذلت نیست.

وزیر ورزش و جوانان دولت دهم با تاکید براینکه راهپیمایی امسال از صلابت بیشتری برخوردار است: ‌ رهبر عزیزمان در چند روز گذشته به قدرت‌های جهانی اعلام کردند که در ۲۲ بهمن خواهید دید که مردم ما چه می‌گویند از این رو مردم حضور با نشاطی در راهپیمایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما اهل ذلت نیستیم، ادامه داد: ما مردمی رئوف، صبور اما مقتدری هستیم که از حقوق خود دفاع می‌کنیم. گمان می‌کنم امروز یکی از بهترین‌ راهپیمایی‌هایست که در طول این سال‌ها دیده شده است مخصوصاً حضور جوانانی که خود اراده قوی دارند و افتخار خود را شرکت در این راهپیمایی می‌دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز