خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله فاضل لنکرانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم در اوج اقتدار خود قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۰

به برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد گسترش دین اسلام در اقصی نقاط جهان هستیم و واقعا امروز این انقلاب به برکت حضور و پشتوانه مردم در اوج اقتدار خود قرار دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجرای سیاست‌های بین المللی بدون نقش ایران امکان پذیر نیست، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز، موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهداء شهر قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور ملت در راهپیمایی امروز، علاوه بر تقویت نظام، موجب گسترش اسلام شد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: حضور ملت در راهپیمایی، نشان دهنده حمایت آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای انقلاب و اقتدار بیشتر این کشور در عرصه بین المللی است.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه امروز سیاست‌ها و برنامه‌ها در عرصه بین المللی بدون نقش تاثیر گذار ایران امکان پذیر نیست، گفت: نقش تعیین کننده نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، بر هیچ کشوری پوشیده نیست.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد گسترش دین اسلام در اقصی نقاط جهان وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حضور ملت در راهپیمایی علاوه بر تقویت نظام، موجب گسترش اسلام شده است، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز