خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

سخنان رهبری در پشتیبانی از تیم مذاکره کننده فصل الخطاب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۱۶

اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود آمریکا به طریقی دیگر در مذاکرات انشعاب ایجاد می کند و به مذاکرات آسیب می‌زند، اما برنامه تیم مذاکره کننده هسته ای هم همین بوده که توافق یک مرحله ای باشد و تحریم‌ها یک جا برداشته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اظهارات اخیر رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای کمکی به تیم مذاکر‌کننده بود و ایشان تاکید دارد که تکلیف مذاکرات یک جا معلوم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود٬ آمریکا به طریقی دیگر در مذاکرات انشعاب ایجاد می کند و به مذاکرات آسیب می‌زند، اما برنامه تیم مذاکره کننده هسته‌ای هم همین بوده که توافق یک مرحله ای باشد و تحریم‌ها یکجا برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه هم جنبه حقوقی و هم جنبه فنی مذاکرات رعایت شده است، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده تاکنون اجازه نداده‌اند که مسائلی مانند فلسطین، موشک‌های بالستیک و حقوق بشر وارد روند مذاکرات شود.

مطهری در پاسخ به سوالی که درباره کاهش قیمت نفت مطرح شد، تصریح کرد: کاهش قیمت نفت تنها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران نبوده چراکه عوامل مختلفی در آن و حتی در حاشیه این موضوع وجود دارد، لذا باید بگویم که کاهش قیمت نفت فرصتی برای کشورمان است که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کرده و بودجه را بدون نفت ببندیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه در اخذ تصمیمات دشمنان موثر و مفید خواهد بود، بطوری که غرب باید احساس کند که مردم پشتیبان مسئولان و نظام جمهوری اسلامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز