خبرگزاری کار ایران

رضایی در پاسخ به ایلنا:

حضور مردم بسیار امیدوارکننده بود / برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۵۸

مردم همانطور که به خانواده خود علاقه دارند به این انقلاب نیز علاقه‌مند هستند و نشان دادند که نمی‌خواهند از این انقلاب فاصله بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مشکل بزرگ مذاکرات ترس و نگرانی اوباما از امضا کردن توافق است و ما به او توصیه می‌کنیم که نباید از اسرائیل آنقدر بترسد.

محسن رضایی در مورد روند مذاکرات ایران و آمریکا در مورد مسئله هسته‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: مشکل بزرگ مذاکرات ترس و نگرانی اوباما از امضا کردن توافق است و ما به او توصیه می‌کنیم که نباید از اسرائیل انقدر بترسد.

رییس پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز پیام بسیار مهمی برای برخی از کشورهای بین‌المللی داشت که سر عقل بیایند و راه درست را در برابر ملت ایران در پیش بگیرند. مردم ایران می‌خواهند مردمی مستقل باشند و کشورهای بین‌المللی باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و به آن احترام بگذارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکا یک کشور بسیار قدرتمند است و هم‌اکنون که در بحثتوافق هسته‌ای منافع ملی مردم خود آمریکا نیز با این توافق گرده خورده است سردمداران این کشور باید هرچه زود‌تر توافق را انجام دهند و نگذارند که مذاکرات طولانی شود.

وی یادآور شد: ما در بحثتوافق هسته‌ای الزامات لازم را داده‌ایم و آقای اوباما هرچه سریع‌تر این توافق را امضا کند.

رضایی در پایان در مورد حضور خود در انتخابات آتی مجلس، افزود: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز