خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهور در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن:

اهداف دولت با توافق مذاکرات بهتر محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۵۳

امروز ملت ایران خود تصمیم می‌گیرند چگونه مذاکرات را پیش ببرد، ملت ایران در انقلاب اسلامی حق رای دارند که تا پیش از آن سابقه نداشته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به رغم تمام مشکلات تلاش کرده گام‌های منطقی در توسعه و پیشرفت کشور بردارد، گفت: امیدواریم مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵ با تعیین خطوطی که روز گذشته از سوی رهبری انجام شد با قدرت پیش برود.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در مسجد جامع شهرستان رباط کریم افزود: امروز دولت تدبیر و امید تحت هدایت‌ها و رهنمودهای رهبری برنامه ریزی متکی به عقل، خرد و دانش برای اداره کشور در پیش گرفته است.

وی گفت: گرچه مشکلات فراوان است و دشمن قیمت نفت را به نصف کاهش داده و تحریم‌ها همچنان وجود دارند اما دولت با درایت و استواری رهبر و مقاومت ملت گام به پیش می‌گذارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با ابراز امیدواری نسبت به برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه بیان کرد: اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب نرسد ملت ایران راه‌های دیگری را می‌شناسد و امروز دیگر کسی جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد.

انصاری ادامه داد: امید است که مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵ به نتیجه مطلوب برسد تا دولت بتواند برنامه‌ها و اهدافی که دارد را بهتر محقق گرداند.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و افزود: انقلاب اسلامی طی ۳۶ سالی که از آن می‌گذرد پیروزی‌های زیادی به دست آورده و خدمات آن قابل توجه است.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تعیین کننده در جهان و منطقه است، اظهار داشت: امروز ملت ایران خود تصمیم می‌گیرند چگونه مذاکرات را پیش ببرد، ملت ایران در انقلاب اسلامی حق رای دارند که تا پیش از آن سابقه نداشته است.

انصاری با انتقاد از کسانی که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند و قدر بزرگان انقلاب را نمی‌دانند، گفت: بزرگانی مانند شهید بهشتی و شهید رجایی و آیت الله هاشمی رفسنجانی برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده‌اند و باید قدر آنان را دانست.

وی همچنین به مشکلات شهرستان رباط کریم اشاره کرد و افزود: مشکلات این شهرستان با کمک مردم و دولت گام به گام برطرف خواهد شد. مسوولان محلی با جمع بندی مشکلات و یاری جستن از بخش خصوصی نسبت به برطرف کردن مشکلات این شهرستان اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز