خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

تمام تلاش خود را برای توقف توافق هسته‌ای ایران انجام می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۳۱

نخست‌وزیر اسرائیل گفت که به تلاش خود برای معطوف کردن اقدام‌های بین‌المللی علیه برنامه نظامی هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد و «به هر صورت ممکن» علیه این توافق بد تلاش می‌کند.

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: تمام تلاش خود ر ا انجام می‌دهد تا جلوی توافق ایران با شش قدرت جهانی را بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «بنجامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل گفت: ایران و شش قدرت جهانی در حال دستیابی به توافقی هستند که ایران را قادر می‌سازد تا خود را به سلاح هسته‌ای مجهز و موجودیت اسرائیل را به خطر بیندازد و وی تمام تلاش خود را برای توقف این روند به کار می‌گیرد.

نتانیاهو تصریح کرد: با اعلام این‌که قرار است تا پایان مارس آینده توافق هسته‌ای با ایران حاصل شود، اقدام‌های فوری اسرائیل برای متوقف کردن این توافق بد و خطرناک در حال انجام هستند.

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: به تلاش خود برای معطوف کردن اقدام‌های بین‌المللی علیه برنامه نظامی هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد و «به هر صورت ممکن» علیه این توافق بد و خطرناک که مانند ابری سنگین بر آینده اسرائیل سایه می‌اندازد، تلاش می‌کند.

از «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در کنفرانس امنیت مونیخ درخواست شد تا به سخنان نتانیاهو و ترس اسرائیل از موضع ایران در برابر موجودیت اسرائیل پاسخ دهد.

ظریف گفت: «هیچ‌گاه سلاح هسته‌ای نداشتیم، نداریم و نخواهیم داشت. نمی‌توانند با ایجاد فضایی مبهم حملات وحشیانه خود را علیه مردم فلسطین، تجاوز به حقوق بشر در حق ملت فلسطین، اقدام‌های خشونت‌آمیز در لبنان، اردن و غزه را تحت تهدید خیالی ایران که بیشتر توهم است تا فرضیه را بپوشانند.»

وی افزود: «ایران برای هیچ‌کس تهدید به حساب نمی‌آید. تهدید به استفاده از زور نمی‌کنیم و نمی‌گوییم که تمام گزینه‌ها روی میز هستند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز