خبرگزاری کار ایران

در فراخوان بنیاد امید ایرانیان به مناسبت دهه فجر مطرح شد:

۲۲ بهمن نماد قیام ملت سربلند ایران علیه استبداد است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۴۷

بار دیگر نخستین شعار ملت آگاه ایران فارغ ازقومیت، جنسیت و مذاهب موجود در ایران همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است را همدل و همصدا به صدا در می آوریم.

بنیاد امید ایرانیان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخوان داد که در آن تاکید شد: ۲۲ بهمن روز نمایش وحدت و همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد است.

به گزارش ایلنا٬ متن این فراخوان به شرح ذیل است:

۲۲ بهمن یادآور استقلال خواهی، آزادی خواهی، جمهوریت خواهی و اسلامیت خواهی ملتی است خسته از استبداد که انقلابش منادی امید و عقلانیت بود.

یکبار دیگر نخستین شعار ملت شجاع و آگاه ایران فارغ ازقومیت، جنسیت و مذاهب موجود در ایران همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است را همدل و همصدا به صدا در می آوریم و خداوند بزرگ را به سبب نعمت استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملت شکر می گوییم.

بنیاد امید ایرانیان با ادای احترام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، اعلام می دارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعضای بنیاد، بویژه جوانان با مردم همیشه در صحنه رئیس بنیاد امید ایرانیان دکتر محمدرضا عارف را از درب اصلی دانشگاه شریف تا میدان آزادی همراهی می نمایند، امید است محور راهپیمایی نیز توجه به وحدت، انسجام و آشتی ملی باشد.

زمان همراهی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی است.
روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز