خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رییس جمهوری؛

خط تولید اتوبوس‌های شهری بی‌آرتی تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۲۲

چنانچه این کارخانه با ظرفیت اسمی فعال شود برای هزار نفر بصورت مستقیم و سه هزار نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور خط تولید کارخانه اتوبوس‌های شهری بی آر تی را در استان آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز(شنبه) در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن افتتاح این پروژه، به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش‌های مختلف این خط تولید بازدید کرد و از میزان ظرفیت تولید سالانه این کارخانه مطلع شد.

این کارخانه انواع اتوبوس دوکابین و تک کابین، مینی بوس و ون را تولید می کند. مساحت این کارخانه ۵۰۰۰ متر مربع است و برای راه اندازی آن جمعا ۱۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

اشتغالزایی این کارخانه با ظرفیت فعلی ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم است و چنانچه این کارخانه با ظرفیت اسمی فعال شود برای ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

لازم به ذکر است ظرفیت تولید اتوبوس دو کابین و تک کابین توسط این کارخانه با ظرفیت اسمی آن ۱۵۰۰ دستگاه در سال می باشد. ظرفیت تولید مینی‌بوس و ون نیز ۱۶۵۰ دستگاه در سال پیش‌بینی گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز