خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل ارتش:

نیروی هوایی خط مقدم ارتشیان انقلابی مقابل استکبار جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۸۳

کتاب انقلاب اسلامی به نور شهدای نیروی هوایی منور است و آخرین نقش‌آفرینی این نیرو نقش‌آفرینی مقتدرانه در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول‌الله بود که دل ملت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.

به گزارش ایلنا، فرمانده کل ارتش در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه نیروی هوایی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی کاخ طاغوتیان را در هم کوبید و خلافت اسلامی را حاکمیت بخشید.

امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین افزود: نیروی هوایی نیرویی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام سربازانش را سربازان امام عصر(عج) خواندند.

موسوی ادامه داد: نیروی هوایی خط مقدم ارتشیان مومن، انقلابی و با بصیرت در مقابل رژیم منفور گذشته و استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده کل ارتش با تجلیل از مقام شامخ پیامبر اسلام(ص) گفت: این راه را تا وعده‌گاه منتظران ظهور خواهیم پیمود و فراز و فرود و گردنه‌های سخت ر، ا واقعیت‌های محیطی می‌دانیم که می‌توانند فرصتی برای سریع‌تر پیمودن راه باشد.

موسوی تاکید کرد: کتاب انقلاب اسلامی به نور شهدای نیروی هوایی منور است و آخرین نقش‌آفرینی این نیرو نقش‌آفرینی مقتدرانه در رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول‌الله بود که دل ملت را شاد و چشم دشمنان را کور کرد.

وی در پایان اظهار داشت: از شب پیروزی انقلاب خورشید روزها و ستارگان شب‌های سپهر انقلاب اسلامی تنها مونسشان خلبانان نیروی هوایی بودند که شبانه‌روز به پیروی از حضرت قمربنی‌هاشم پشتیبان خیمه‌گاه اهل بیت بودند.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: نیروی هوایی ارتش در سالهای اخیر هرگاه نیاز بوده کارهای بزرگی را انجام داده و نمره ۲۰ دریافت کرده است، به خصوص در سال ۹۳ که این کارها در تاریخ ماندنی شد؛ اما برخی از این اقدامات را می‌توان رسانه‌ای کرد و گفت و برخی را خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز