خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق به ایلنا خبر داد:

بودجه ۹۴ هفته آینده به صحن مجلس می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۱۵

بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و پس از تصویب در صحن علنی مجلس جهت تایید به شورای نگهبان می‌رود و پس از آن با ارجاع دولت٬ اجرایی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ تاکید کرد: گزارش نهایی بودجه ۹۴ اوایل هفته آینده تقدیم هیات‌ رئیسه مجلس می‌شود تا مراحل بعدی خود را پشت سر بگذارد.

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در خصوص اتمام رسیدگی بودجه در کمیسیون تلفیق گفت: بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و این کمیسیون گزارش کاملی را در دست دارد تا در اولین زمان یعنی ۲۶ بهمن ماه در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به روند بررسی بودجه در این مدت ادامه داد: بودجه ابتدا توسط نمایندگان رسیدگی شده و بعد از آن به کمیسیون‌های تخصصی می‌رود و بعد از بررسی در این کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق می‌رود تا این کمیسیون بر اساس مصوبات کمیسیون‌های تخصصی٬ آن را به طور کامل بررسی کند.

وی افزود: اکنون روند بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده٬ بنابراین پس از تصویب در صحن علنی مجلس جهت تایید به شورای نگهبان می‌رود و پس از آن با ارجاع به قانون و دولت اجرایی خواهد شد.

مفتح خاطرنشان کرد: گزارش نهایی بودجه ۹۴ اوایل هفته آینده تقدیم هیات‌رئیسه مجلس می‌شودتا مراحل بعدی خود را پشت سر بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز