خبرگزاری کار ایران

دستغیب در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

پایان بررسی لایحه بودجه ۹۴ در کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۶۹

براساس برنامه‌ریزی‌ها این لایحه ابتدای هفته آینده به هیات رئیسه تحویل داده شده و در نشست علنی روز ۲۶ بهمن ماه به صحن علنی می آید.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ تا پایان امشب در این کمیسیون به پایان می رسد براساس برنامه ریزی ها این لایحه روز ۲۶ بهمن ماه برای بررسی به صحن علنی می آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدرضا دستغیب امروز(۱۵ بهمن) در حاشیه نشست علنی مجلس٬ در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ در کمیسیون تلفیق گفت: خوشبختانه برای اولین بار در کمیسیون تلفیق ۳ هفته به بررسی بخش درآمدها و تنها یک هفته به بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه اختصاص داده شد که این موضوع نشان دهنده آن است که نمایندگان به دنبال هزینه تراشی در لایحه بودجه نیستند و تمام تلاش خود را برای افزایش درآمدها و کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی می کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش وابستگی لایحه بودجه سال ۹۴ به درآمدهای نفتی ادامه داد: از طرفی دیگر در کمیسیون تلفیق تلاش شده است که اعتبارات و درآمدهای نفتی در بودجه جاری قرار نگیرد و این اعتبارات به بخش تملک دارایی و طرح های عمرانی اختصاص داده شود تا بودجه عمرانی کشور نسبت به سال گذشته با کاهش اعتبارات روبرو نشود.

وی افزود: از طرفی دیگر در کمیسیون تلفیق تا پایان امروز برخی مطالبات مانند مطالبات فرهنگیان، اقشار نیازمند و جامعه ایثارگران و برخی ردیف های اعتباری مورد توجه قرار می گیرد.

دستغیب با اشاره به برنامه کمیسیون تلفیق برای بررسی تبصره ۲۱ لایحه بودجه افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نشست امروز تا پایان شب پیشنهادات مربوط به تبصره ۲۱ مورد بررسی قرار می گیرد و حتی ممکن است این تبصره تغییر کند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق با اعلام این که بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ تا پایان امروز در این کمیسیون به اتمام می رسد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها این لایحه ابتدای هفته آینده به هیات رئیسه تحویل داده شده و در نشست علنی روز ۲۶ بهمن ماه به صحن علنی می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز