خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در مرقد امام خمینی‌(ره):

امیدوارم این دهه فجر سرآغاز دیدن افقی وسیع باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۸۳

درست است که ما در عصر خمینی زندگی می‌کنیم اما خمینی ادامه پیامبر، کربلا و ادامه حرکت تاریخی انسان‌ها به سمت نقطه موعود است.

رییس‌جمهور سابق کشور با اشاره به اینکه بر درست است که ما در عصر خمینی زندگی می‌کنیم٬ ادامه داد: امام خمینی ادامه پیامبر، کربلا و ادامه حرکت تاریخی انسان‌ها به سمت نقطه موعود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم امروز در حرم امام راحل گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران، جوامع بشری و همه عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امیدوارم همچون گذشته این فجر سرآغاز دورانی جدید و ایستادن در برابر افق و نگاهی وسیع باشد و حرکتی پرشتاب‌تر به سمت آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: حرکتی که از اول خلقت حضرت آدم آغاز شد و هرچه می‌گذرد شتاب بیشتری می‌گیرد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در عصر ما یک انسان آسمانی و الهی، امام راحل٬ این حرکت را شتابی جدید، حیاتی جدید و ویژگی جدید به آن بخشید.

رئیس دولت نهم و دهم وی گفت: درست است که ما در عصر خمینی زندگی می‌کنیم اما خمینی ادامه پیامبر، کربلا و ادامه حرکت تاریخی انسان‌ها به سمت نقطه موعود است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی آمد تا همه آرزو و همه اهداف و آمال فرورسته فطری انسان‌ها بیدار کرد و آنها را به خودشان بازگرداند و راه روشن ساختن فردا را در برابر بشریت قرار داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز گرچه همه شیاطین و همه جهان بسیج شده‌اند که شعله‌ای که امام راحل پرفروغ کرده را بی‌فروغ و آن را خاموش کنند.

وی افزود: اما هر روزی که می‌گذرد یاد امام، راه امام و آرمان‌های امام راحل شفاف‌تر، روشن‌تر و پرشکوه‌تر در اعماق و اندیشه تک‌تک انسان‌های روی زمین شعله‌ور می‌شود و راه را نشان می‌دهد.

احمدی‌نژاد گفت: امام آمد تا ملت‌ها با یکدیگر متحد شوند و انسان‌ها به هم برسند و وحدت جهانی در راه توحید و عدالت شکل بگیرد.

وی گفت: امام آمد تا همه قوای الهی انسان‌ها در راه استقرار عدالت بسیج شوند و راه زدودن ظلم و ناپاکی از صحنه زمین را فراهم کنند.

احمدی نژاد اظهار کرد: امام آمد ملت‌ها و انسان‌ها دست به دست یکدیگر دهند و جامعه الهی، آسمانی و زیبا و سرشار از عشق و عدالت را بنا کنند.

احمدی‌نژاد گفت امروز می‌بینیم که دشمنان امام برای آنکه بتوانند به حیات خودشان ادامه دهند و طراحی شیطانی خود را جلو ببرند مجبورند از شعارهای امام و آرمان‌های امام به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند.

این عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، انقلابی که با نام و یاد امام گره خورده است حرکت انقلابی ملت ایران بسیار پرشتاب‌تر، پرشکوه‌تر و عمیق‌تر شده است.

وی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مفهوم انسان و عدالت انسانی بسیار روشن‌تر از دهه‌ها و صده‌های گذشته در اندیشه و جان متفکران، اندیشمندان و دلسوزان خودش را نشان می دهد و ذهنیت آنها همه معطوف به این ارزش‌ها شده است.

وی بیان کرد: خدارا باید شکر کنیم که او ما را در عصر خمینی آفرید و یاد و نام امام خمینی انشاالله به موعود و حقیقت انسان‌های کامل ختم شود و حقیقت عدالت یعنی امام عصر نائل و ختم شود.

وی گفت: رسیدن به امام عصر راه توحید بیش از گذشته هموار شود.

وی گفت: از من سوال کردند که در اینجا چه حس و حالی دارم وقتی کنار مزار امام قرار دارید، من می‌گویم حس و حال همین است که هرکس که می‌آید به خودش برمی‌گردد. یاد آرمان‌ها و ارزش‌ها می‌افتد و از اعمال دلش یک پیوند و میثاقی دوباره با آرمان‌های امام برقرار می‌کند و جهت حرکت خود را تسریع می‌کند و این می‌تواند یک ارزیابی دوباره باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز