خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش انجام شد؛

استقبال گرم و پرشور مردم دیار نصف جهان از کاروان تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۹۷

دکتر روحانی که شاهد حضور گسترده مردم اصفهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال می‌باشد با تکان دادن دست، به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌دهد.

مردمان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی، همزمان با ایام‌الله دهه مبارکه فجر با حضور در خیابان‌های شهر اصفهان حماسه‌ای دیگر آفریدند و به استقبال پرشور از رییس دولت تدبیر و امید رفتند.

به گزارش ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و هیأت همراه بلافاصله پس از خروج از فرودگاه شهر اصفهان مورد استقبال مردمان غیوری قرار گرفتند که از صبح زود آماده خوش آمدگویی به رییس جمهور محبوب خود بودند.

خودروی حامل رییس جمهوری و هیأت همراه بارها در مسیر استقبال فرودگاه تا میدان امام خمینی(ره) متوقف شد و مردم اصفهان که به طور خودجوش از سرتاسر این استان برای خیرمقدم به دکتر روحانی راهی شهر اصفهان بودند، با سر دادن شعارهایی همچون «صلی علی محمد یار امام خوش آمد»، «دست گل محمدی به شهر ما خوش‌آمدی» شادمانی خود را از سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان ابراز می‌کردند.

در سرتاسر دیار تاریخی اصفهان پلاکاردهایی با مضامین رییس جمهور محبوب به پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی خوش‌آمدید نصب شده است و مردم نصف جهان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی پذیرای رییس جمهوری هستند.

دکتر روحانی نیز که شاهد حضور گسترده مردم اصفهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال می‌باشد با تکان دادن دست، به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌دهد.

سخنرانی رییس جمهوری قرار است تا دقایقی دیگر در میدان امام خمینی(ره) آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز