خبرگزاری کار ایران

لاریجانی پس از افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی قم:

مجلس در بودجه سال آینده از بخش سلامت حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۷۱

عملکرد وزارت بهداشت و درمان و دولت یازدهم خوب بوده و مجلس نیز در بودجه سال آینده حمایت­‌های لازم را برای تقویت بخش بهداشت و درمان به عمل خواهد آورد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خیرینی که در زمینه ساخت بیمارستان و مراکز درمانی فعالیت می­‌کنند، گفت: با توجه به اهمیت بخش سلامت کشور مجلس در بودجه سال آینده از بخش بهداشت و درمان حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی امروز(دوشنبه ۱۳ بهمن ماه) در مراسم افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی قم با تشکر از آقای خلیلیان و خیرین دیگری که در موضوع ساخت مراکز درمانی فعالیت می­ کنند، گفت: دولت یازدهم به مسئله بهداشت و درمان توجه خاصی دارد و نباید فراموش کرد که در سال گذشته در همین ایام وضعیت بخش بهداشت و درمان کشور مناسب نبود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس به تامین منابع مالی بخش بهداشت و درمان توجه خاصی شد که این کار باعثشد که وزارت بهداشت گامی بلند برای رسیدگی به مسائل درمانی کشور بردارد و در این زمینه سرمایه­ گذاری‌های لازم را انجام دهد.

لاریجانی افزود: عملکرد وزارت بهداشت و درمان و دولت یازدهم خوب بوده و مجلس نیز در بودجه سال آینده حمایت­‌های لازم را برای تقویت بخش بهداشت و درمان به عمل خواهد آورد به دلیل اینکه موضوع سلامت مردم بسیار مهم است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور افزود: با یکی از مسئولان بانکی کشور برای سرمایه­ گذاری بیشتر در بخش بهداشت و درمان گفت­گوهایی داشته ­ام تا سرمایه ­گذاری­های لازم را برای احداثبیمارستان انجام دهند.

گفتنی است لاریجانی همراه با مسئولان استانی در مراسم کلنگ­زنی پلی­ کلینیک تخصصی آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان شهید دکتر بهشتی شرکت کرد و همچنین بخش زنان و زایمان این بیمارستان را افتتاح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز