خبرگزاری کار ایران

آشنا در جمع خبرنگاران:

رییس‌جمهور میان منتقدان و تخریب‌گران تفکیک قائل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۹۹

رییس جمهوری به صراحت میان منتقدین و تخریب‌گران تفکیک قائل می‌شود و از انتقاد استقبال می‌کند اما از تهمت‌ زنندگان٬ دروغگویان و فحاشان تبری می‌جوید.

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تاکید کرد: دوستانی که به سیاست خارجی دولت روحانی انتقاد دارند٬ باید بتوانند راه حل جایگزین مذاکرات را بیان کنند؛ اگر نمی‌توانند بیان کنند یا در دوره خودشان راه حل جایگزین را امتحان کرده‌اند و کشور را به گل نشاندند، بهتر است در دادن پاسخ‌های جدی به سوالاتی که در مورد عملکرد خودشان وجود دارد٬ اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حسام‌الدین آشنا پس از مراسم رونمایی از شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی(شمس) و شبکه اتاق‌های فکر استانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم دولت٬ خود را برای نقدهای صریح و سنگین آماده کرده است؛ به گونه‌ای که ریاست محترم جمهور در جشنواره فارابی به صراحت اعلام کرد نقدهایی که بتواند راه حل‌های جایگزین را ارائه کند، مورد استقبال دولت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری به صراحت میان منتقدان و تخریب‌گران تفکیک قائل می‌شود، از انتقاد استقبال می‌کند ولی از تهمت‌زنندگان، دروغگویان، فحاشان و افترازنندگان تبری می‌جوید و این، موضوع صریحی در سخنان رییس جمهوری است.

آشنا اضافه کرد: سامانه نقدی که در مرکز بررسی‌های استراتژیک رییس جمهوری طراحی شده٬ امکان می‌دهد صاحبنظران بتوانند نظر خود را به صراحت راجع به سیاست‌های دولت بگویند و این نظرات منتشر شود.

مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی اظهارکرد: نباید اینگونه باشد که برخی بگویند هر کاری که دولت انجام می‌دهد٬ چون ما انجام نمی‌دهیم غلط است٬ اگر ما انجام می‌دادیم درست بود و چون این دولت انجام می‌دهد غلط است؛ این منطق، منطق جوابگویی برای حل مشکلات کشور نمی‌تواند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز