خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در اجلاس سراسری موتلفه:

استحکام مردمسالاری٬ استحکام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۲۲

نباید طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا شویم، ما اعضای حزب باید بار حیثیتی حزب را به دوش بکشیم و این مفهوم معرفی نامزدی حزبی است، باید نمایندگان حزبی معرفی کرد یعنی کسانی که بینش حزبی دارند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه هر چه استحکام مردمسالاری بیشتر باشد، استحکام جمهوری اسلامی بیشتر خواهد بود تصریح کرد: آبروی حزب به آبروی اعضای آن وابسته است و حزبی که اعضای آن بی توجه به معانی باشند و رفتار ناشایستی انجام دهند آن حزب آبرویی ندارد.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی میر سلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در مشهد مقدس با اشاره به هنر حزبی بودن اظهار داشت: مقام معظم رهبری در کرمانشاه جایگاهی که حزب در جمهوری اسلامی باید به عنوان مردمسالاری اسلامی داشته باشد را مطرح کردند و در حال حاضر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دنبال سیاست های کلی انتخابات است زیرا از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و سرنوشت سیاسی جمهوری اسلامی به آن وابسته است.

میرسلیم با تاکید بر اینکه هر چه استحکام مردمسالاری بیشتر باشد، استحکام جمهوری اسلامی بیشتر خواهد بود تصریح کرد: آبروی حزب به آبروی اعضای آن وابسته است و حزبی که اعضای آن بی توجه به معانی باشند و رفتار ناشایستی انجام دهند آن حزب آبرویی ندارد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: نباید طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا شویم، ما اعضای حزب باید بار حیثیتی حزب را به دوش بکشیم و این مفهوم معرفی نامزدی حزبی است، باید نمایندگان حزبی معرفی کرد یعنی کسانی که بینش حزبی دارند. این افراد باید در و باطن مراقب باشندزیرا هر رفتاری به پای حزب نوشته می شود.

میرسلیم با تاکید بر هنر شنیدن بیان داشت: باید انتقاد پذیر باشیم و کلام یکدیگر را قطع نکنیم، مرحوم حق‌شناس می‌گفت اگر دیدید حرفی در جایی به شما بر می‌خورد بدانید نقطه ضعف شما در آنجا است.

میر سلیم تاکید کرد: نباید نظر خود را به دیگران القا کرد بلکه باید برای نظر و رای دیگران احترام قائل بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز