خبرگزاری کار ایران

امیری:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاثیر زیادی در ناامید کردن دشمنان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۷۴

با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور از جمله در افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد، حضور باشکوه مردم در بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و ناامید کردن دشمنان تاثیر چشمگیری دارد.

سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به وضعیت کشورهای همسایه، حضور پرشکوه مردم در بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و ناامید کردن دشمنان تاثیر زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمان‌های امام(ره) درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم همواره در صحنه‌هایی که لازم بوده از نظام دفاع کنند، حضور داشته‌اند و یکی از این صحنه‌ها مراسم ۲۲ بهمن است که هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و مردم با هر سلیقه و از هر جریان سیاسی و مذاهب مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند.

قائم مقام وزارت کشور درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای تسهیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: وزارت کشور برنامه‌های لازم برای تسهیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به استانداری و فرمانداری‌ها ابلاغ کرده است.

امیری ادامه داد: امکانات لازم فراهم شده است هر چند حضور مردم حضوری دولتی نیست و مردم به صورت خودجوش در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی وزارت کشور اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور از جمله در افغانستان، عراق و پاکستان وجود دارد، حضور باشکوه مردم در بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و ناامید کردن دشمنان تاثیر چشمگیری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز