خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۱۴

همه دستگاه های خدمات رسان می بایست در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به واحدهای در حال احداثمسکن مهر اقدام کنند.

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی، ۱۰ هزار و ۱۲۹ واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، از این تعداد ۷۴۱۹ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۵۹۲ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۲۱۱۸ واحد در بافت فرسوده احداثشده است.

استاندار مازندران در جلسه شورای مسکن استان که پس از افتتاح این واحدها در فرمانداری بابلسربرگزار شد، اتمام طرح های مسکن مهر در استان را وظیفه دولت دانست.

ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه مردم نباید برای تحویل واحدهای مسکن مهر دچار مشکل شوند، اذعان داشت: همه دستگاه های خدمات رسان می بایست در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به واحدهای در حال احداثمسکن مهر اقدام کنند.

وی افزود: اگر مشکلات به سرعت رفع شود امید داریم تا تابستان سال آینده همه واحدهای باقیمانده و در حال ساخت مسکن مهر مازندران به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور تاکید فراوانی بر اتمام سریع واحدهای مسکن مهر دارند و افزایش سقف تسهیلات به ۳۰ میلیون تومان در این دولت، بیانگر همین اهتمام است.

گفتنی است در این جلسه مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی گزارشی از اقدامات موثر دولت در زمینه اتمام واحدهای مسکن مهر کشور ارائه کرد و برای تکمیل زیرساخت ها و امکانات جانبی مجتمع های مسکن مهر مازندران اعلام آمادگی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز