خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد؛

معاون اول رئیس جمهور، فردا برای افتتاح چند پروژه به لرستان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۰۳

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، روز دوشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه، برای افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی به این استان سفر می‌کند.

استاندار لرستان گفت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، دوشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه، برای افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی به این استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری افزود: در این سفر مجتمع عظیم پتروشیمی خرم‌آباد با ظرفیت اشتغال ۵۳۰ نفر و بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: همچنین حضور در مراسم بهره‌برداری از سد ایوشان خرم‌آباد و سد مروک دورود نیز از برنامه‌های سفر معاون اول رییس جمهوری به لرستان است.

به گفته وی برای احداثسد مروک تا کنون یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و همچنین ساخت سد ایوشان نیز یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار لرستان افزود: دومین سفر معاون اول رییس‌جمهوری به استان، طی سال جاری بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق محروم و استان‌های کمتر توسعه‌ یافته است.

وی تصریح کرد: در این سفر احتمالاً محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بیژن زنگنه، وزیر نفت، حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو و معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، نیز معاون اول رییس‌جمهوری را همراهی می‌کنند که سفر آن‌ها تا کنون قطعی نشده است.

دهه فجر امسال ۹۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۴ هزار و ۷۳ نفر در لرستان بهره‌برداری می‌شود.

معاون اول رییس جمهوری اردی‌بهشت‌ماه سال جاری نیز به لرستان سفر کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز