خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

نیروی هوایی از نقاط قوت انقلاب بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۶۰

آمادگی بخش‌های مختلف و وضعیت نیروی هوایی ارتش این نوید را می‌دهد که انشاءالله شاهد موفقیت‌های این نیرو در سطوح مختلف باشیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایگاه شکاری - ترابری شهید لشگری نیروی هوایی، آمادگی بخش‌های مختلف و وضعیت نیروی هوایی ارتش را نویدبخش موفقیت‌های بیش از پیش این نیرو در سطوح مختلف دانست.

به گزارش ایلنا٬ همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه۱۳۹۳ در پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری حضور یافت.

سرلشکر صالحی در این دیدار که امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش وی را همراهی می‌کرد، از بازآماد هواپیماهای ترابری۷۴۷،۷۰۷ وسی. ۱۳ و سامانه شبیه ساز هواپیمای ۷۴۷ بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و از نقاط قوت انقلاب بوده است.

فرمانده کل ارتش افزود: آمادگی بخش‌های مختلف و وضعیت نیروی هوایی ارتش این نوید را می‌دهد که ان شاءالله بیش از پیش شاهد موفقیت‌های این نیرو در سطوح مختلف باشیم.

وی در ادامه از تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی هوایی به ویژه در بخش ترابری تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز