خبرگزاری کار ایران

نمانیده ولی فقیه در استان زنجان همزمان با نواخته شدن زنگ مدارس در سراسر کشور:

شما جوانان میراثداران شهیدان هستید

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۵۹

طی مراسمی با حضور امام جمعه زنجان و مسئولین آموزش و پرورش استان، زنگ انقلاب در محل مدرسه شاهد دختران مهدیه زنجان زنگ انقلاب به صدا در آمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: این انقلاب امانتی در دست شما دانش آموزان است و زشت و زیبای جامعه امروز به دستان شما پایه گذاری می شود و شما میراثداران شهیدان هستید و باید شرایط جهانی را رصد کرده و ضرورتهای داخلی را بنگرید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز، یکشنبه(۱۲بهمن) در مراسم نواخته شدن زنگ مدارس زنجان همزمان با سراسر کشور آیت ا… علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تبریک آغاز دهه فجر، سه عامل الطاف الهی، رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در میان ناباوری تحلیل گران سیاسی دنیا و حامیان رژیم طاغوت به وقوع پیوست و حتی رئیس سازمان جاسوسی امریکا نیز در برابر پرسش خبرنگاران ابراز عجز کرد.

امام جمعه زنجان و جود رهبری جامع الشرایط امام خمینی(ره) را موجب امید بخشیدن به مردم و گرایش آنان به انقلاب و پیروزی آن دانست و افزود: در خرداد ماه سال ۴۲ نیز حرکت عظیمی شروع شد ولی در سال ۱۳۵۷ با اضافه شدن عامل حرکت خودجوش مردمی پیروزی انقلاب قطعی شد و امروز هم همین حضور مردم عامل ماندگاری ماست.

آیت ا… خاتمی با اشاره به تقدیم ۲۸ شهید انقلاب در زنجان و ۷۰ هزار شهید در کشور را موجب پیروزی انقلاب و تقدیم ۳۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس را موجب بقای نظام عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این انقلاب امانتی در دست شما دانش آموزان است و زشت و زیبای جامعه امروز به دستان شما پایه گذاری می شود و شما میراثداران شهیدان هستید و باید شرایط جهانی را رصد کرده و ضرورتهای داخلی را بنگرید.

در ابتدای این مراسم مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز در سخنانی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب شکست قدرت های «تا بن دندان مسلح» دانست و گفت: ما امروز به عنوان وارثان انقلاب موظف به تداوم انقلاب هستیم و برای استقلال علمی و آبادانی کشور بایستی تلاش بیشتری به خرج دهیم.

در این مراسم بعد از تجلیل از همسر شهید انقلاب «خلیل نوروزی» همزمان با سراسر کشور «زنگ انقلاب» به صدا درآمد و تعداد ۲۲ کبوتر به نشانه ۲۲ بهمن به پرواز در آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز