خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

دیتا سنتر و کال سنتر آذربایجان شرقی امسال راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۱۵

در زمینه دفاتر ICT روستایی در سطح استان آذربایجان شرقی خدمات قابل توجهی ارایه نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح دیتا سنتر و کال سنتر استان در حداکثر تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر امسال همچنین دو پورتال جدید شامل پورتال دولتی به آدرس eaz. gov. irو برای خدمات دهی در بخش دولتی و پورتال استان به آدرس eaz. ir و با هدف خدمات دهی در کلیه امور استان با گستردگی بیشتر ارایه خدمات در بسترهای مختلف راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات نیز به صورت پایلوت در آذربایجان شرقی از اول اسفند راه اندازی می شود گفت: عرصه خدمات دهی شبکه ملی دولت نیز که از ۲۵۰ نقطه به ۶۰۰ نقطه ارتقا یافته تا پایان سال به هزار نقطه خواهد رسید.

وی همچنین به الکترونیکی کردن خدمات در استان به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در این معاونت اشاره کرد و گفت: به دنبال کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و به تبع آن بسته شدن گلوگاه های احتمالی فساد و کاهش ترددهای شهری هستیم، از این رو ۲۹۴ دفتر پیشخوان هم اکنون در سطح استان خدمات دولتی را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

پاکزاد با اشاره به اینکه در صدد افزایش کیفیت این مراکز هستیم گفت: برخی از این مراکز فاقد استانداردهای لازم برای فعالیت هستند که در صورت تداوم عدم رعایت استانداردهای لازم پروانه این مراکز به افراد واجد شرایط دیگری واگذار خواهدشد تا خدمات در شأن مردم ارایه شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار ارتقاء کیفیت، افزایش تعداد این مراکز تا ۴۰۰ مرکز نیز در دستور کار قرار دارد افزود: البته در زمینه دفاتر ICT روستایی در سطح استان آذربایجان شرقی خدمات قابل توجهی ارایه نشده که در تلاش برای ارتقاء سطح خدمات آنها هستیم

پاکزاد به برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی برای ایجاد دفاتر تخصصی ارایه خدمات دولت اشاره کرد و افزود: در این راستا همچنین برای نخستین باردر کشور ۱۰ دفتر ارایه خدمات ویژه شهرداری با همکاری شهرداری تبریز همزمان با دهه فجر راه اندازی می شود که در این راستا برنامه ایجاد دفاتر تخصصی نظیر خدمات کشاورزی دراستان طراحی شده و ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز