خبرگزاری کار ایران

در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۵ نظامی اوکراین در درگیری‌های با جدایی طلبان کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۰۸

در درگیری‌ میان نیروهای ارتش اوکراین و جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نیروی نظامی کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش اوکراین امروز - شنبه - اعلام کرد در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در شرق این کشور، ۲۴ نیروی نظامی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در درگیری‌ میان نیروهای ارتش اوکراین و جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نیروی نظامی کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شدند.

«آندره لیسنکو» سخنگوی ارتش اوکراین گفت که شدت درگیری‌ها میان نیرو‌های نظامی ارتش اوکراین و جدایی‌طلبان هوادار روسیه در منطقه «ووهلهیریسک» اتفاق افتاده است که جدایی‌طلبان در تلاش هستند آن‌ را به تصرف خود دربیاورند.

درگیری‌ها میان ارتش اوکراین و جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق این کشور به رغم معاهده آتش‌بس برقرار شده در پنجم دسامبر گذشته شدت بیشتری یافته است.

یکی از گزارشگران رویترز در بلاروس اعضای اصلی «گروه ارتباط» از جمله «لئونید کوچما» رئیس‌جمهوری سابق اوکراین و مقام‌های دیپلماتیک روسیه و نمایندگان جدایی‌طلبان را دیده است که پس از رسیدن به فرودگاه «مینسک» پایتخت بلاروس برای برگزاری جلسه‌ای درباره بحران اوکراین به سمت این شهر به راه افتاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز