خبرگزاری کار ایران

در پی تجلیل از مدال‌آوران آسیایی؛

اعتراض کادر فنی تیم‌های کشتی، کاراته و تکواندو به وزیر ورزش / عودت حواله سکه‌های اهدایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۶۲

پرسشی که ناخودآگاه تداعی می‌شود این است که آیا پاداش تخصیصی به مربیانی که شاگردان‌شان سهم ۷۰ درصدی از مدال‌های طلای کسب شده دارند می‌باید یک هشتم جایگاه شاگردان‌شان باشد؟

مربیان، سرمربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های کشتی، کاراته و تکواندو در اعتراض به میزان سکه‌های اهدایی نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که روز گذشته(جمعه) مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اینچئون با حضور رئیس جمهور برگزار شد، مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی کشتی آزاد، فرنگی، تکواندو و کاراته از میزان پاداش‌های خود ابراز گله‌مندی کرده و طی نامه‌ای این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رسانده‌اند.

همچنین براساس اعلام مربیان، حواله‌های سکه‌های اهدایی به مربیان و سرپرستان نیز به وزارت ورزش و جوانان عودت داده شده است. متن نامه اعتراضی به شرح زیر است:

جناب آقای محمود گودرزی؛ وزیر محترم ورزش و جوانان

با اهدای سلام ضمن ابراز مراتب تبریک به مناسبت فرارسیدن طلیعه فجر بدین وسیله مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی رشته‌های تکواندو، کاراته و کشتی(آزاد و فرنگی) رقابت‌های بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی به نشانه اعتراض به آنچه در خلال آیین تجلیل از قهرمانان، سرپرستان و مربیان مسابقات بازی‌های آسیایی صورت پذیرفته است اعلام می‌نماید که از دریافت جوایز اهدایی امتناع می‌کنند.

جناب آقای وزیر؛ گلایه اینجانبان از حضرت عالی که خود معلم و مربی ورزش هستید و به خوبی به نقش بارز این عزیزان که با گذشت و ایثار و تلاش‌های ارزنده خود سهم قابل ملاحظه‌ای از افتخارات به دست آمده را دارا می‌باشند واقفید، توقع و انتظار فراتر از آنی می‌بود که ارزش‌گذاری خدمات این قشر را به شکلی حداقلی تعریف نموده و با توجیه کمبود و کسری اعتبارات به گونه‌ای رقم زنید که موجبات دلسردی و بعضا شرمساری این عزیزان فراهم گردد که قطعا ماحصل این کم‌لطفی ایجاد پیامد‌ها و تبعات منفی در نتایج فنی رویداد‌های بین‌المللی پیش رو می‌باشد.

پرسشی که ناخودآگاه تداعی می‌گردد این است که آیا پاداش تخصیصی به مربیانی که شاگردان‌شان سهم ۷۰ درصدی از مدال‌های طلای کسب شده دارند می‌باید یک هشتم جایگاه شاگردان‌شان باشد؟

نیاز به واگویی ندارد که مربیان این مرز و بوم بدون چشمداشت مالی و با امکانات حداقلی تنها با هدف به اهتزاز در آمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شاد کردن دل رهبری عزیز و مردم بزرگوار‌مان که به حق ولی‌نعمتان جامعه ورزشی می‌باشند ادای دین می‌نمایند و مهمترین مشوق آنان می‌باشند.

این اقدام در راستای تاکید بر این مهم صورت می‌پذیرد که مظلومیت مربیان تیم‌های ملی رشته‌های المپیکی حتی در آیین تجلیل از افتخار‌ات این عزیزان به شکل قابل تأمل و تاسف‌انگیز صورت پذیرفت.

امید است مسئولان وزارت ورزش و جوانان با قدری سعه صدر و کمی تدبیر اقدامی عاجل در راستای تکریم از خدمات مربیان تیم‌های ملی متناسب با شأن آنها صورت دهند تا کورسوی امید این قشر زحمتکش و بی‌ادعای جامعه ورزش به یأس مبدل نگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز