خبرگزاری کار ایران

خوراک اتیلن تا پایان سال به پتروشیمی مهاباد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۵۳

هم اکنون پتروشیمی های دهلران، ایلام، اردبیل و تبریز از جمله متقاضیان و دریافت کنندگان جدید دریافت خوراک هستند.

مجری خط لوله اتیلن غرب از ارسال خوراک اتیلن به پتروشیمی مهاباد تا پیش از پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود میسمی با بیان این که تاکنون برای احداثخط لوله اتیلن غرب استانداری کردستان برای رفع معارضان زمینهای سر راه این خط لوله کمکهای زیادی کرده است، گفت: با دستور بیژن زنگنه، وزیر نفت، دادستانی استانهایی که این خط لوله در آنها احداثشده مکلف به همکاری با این پروژه در زمینه رفع معارضان هستند.

وی معارضان مناطق حسین آباد و ابراهیم آباد را در استان کردستان از مهمترین موانع اجرای خط لوله اتیلن غرب دانست و گفت: هم اکنون با رفع این مشکل حدود یک ماه است که کار احداثخط لوله در این مناطق دوباره آغاز شده و پیش بینی می شود این مرحله از پروژه تا یک ماه آینده به پایان برسد.

مجری خط لوله اتیلن غرب با اشاره به این که پتروشیمی های مختلفی تاکنون تقاضای اتصال به خط لوله اتیلن غرب را برای تامین خوراک خود داشته اند، گفت: هم اکنون پتروشیمی های دهلران، ایلام، اردبیل و تبریز از جمله متقاضیان و دریافت کنندگان جدید دریافت خوراک هستند.

میسمی گفت: بخش دنای خط لوله اتیلن غرب به دلیل کمبود بودجه اجرایی نشده است، اما هم اکنون شرکت ملی صنایع پتروشیمی همه تلاش خود را برای حمایت از این پروژه انجام می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز