خبرگزاری کار ایران

فقط می‌خواست ضربه کاشته را بزند؛

توضیحات خوردبین به حرکت عجیب تادئو / باید کمی به او زمان بدهیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۶۷

با توجه به دوری یک ماهه از تمرینات و بعد از ورود به پرسپولیس فشار زیادی آورد و با رها شدن بدنش از فشار و هماهنگ‌تر شدن با سایر نفرات، می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تادئو اعتراضی به تعویض نداشت، فقط می‌خواست ضربه کاشته را بزند وقتی دید امکانش نیست، از زمین خارج شد.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی با ذوب آهن به هیچ‌وجه مستحق شکست نبودیم. با توجه به اینکه مسابقات زودتر از زمان اعلام شده آغاز شد، بچه‌ها کمی مشکل داشتند و به این دلیل در نیمه نخست بازی، کیفیت خوبی را شاهد نبودیم، اما رفته‌رفته با گذشت بازی، شرایط فرق کرد و ما در نیمه‌دوم کاملا سوار بازی و سرتر از حریف بودیم. توپ و زمین در اختیار ما بود و نتیجه برخلاف جریان بازی رقم خورد.

وی ادامه داد: البته طبیعی است هواداران نگران باشند، چون نتیجه و امتیازات بازی مهم است، ولی با این نمایشی که بچه‌ها در نیمه دوم داشتند به بازی‌های بعد امیدوارم و فقط باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کنیم که این با ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان جدید و آزاد شدن بدن بچه‌ها اتفاق می‌افتد.

سرپرست پرسپولیس درباره تادئو و همچنین تقاضای وی برای ادامه حضور در زمین خاطرنشان کرد: اصلا این‌طور نبود که تادئو نخواهد از زمین خارج شود یا اینکه اعتراض کند. او در آن صحنه وقتی تابلوی تعویض بالا رفت می‌خواست ضربه کاشته را هم بزند و در توقف بعدی بیرون بیاید، اما وقتی دید امکان‌پذیر نیست، سریع زمین را ترک کرد تا بازی به جریان بیفتد. در مورد انتقادها از عملکرد او هم فکر می‌کنم باید کمی به تادئو زمان بدهیم. او با توجه به دوری یک ماهه از تمرینات و بعد از ورود به پرسپولیس فشار زیادی آورد و با رها شدن بدنش از فشار و هماهنگ‌تر شدن با سایر نفرات، می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

خوردبین درباره کاغذی که در اختیار بنگر قرار گرفته بود و مقصد آن بازیکنان مختلفی عنوان شدند، تصریح کرد: مورد خاصی نبود. ما برای جا افتادن برنامه‌های تاکتیکی در ذهن بازیکنان حداقل یک هفته دیگر زمان می‌خواستیم. بازی‌ها هم زودتر شروع شد و آن کاغذ هم حاوی یکسری نکات تاکتیکی بود که به این شکل منتقل شد.

وی درباره آخرین شرایط علی علیپور با توجه به قرار گرفتنش در فهرست ۱۸ نفره افزود: کارت بازی علیپور برای باشگاه پرسپولیس صادر شده است. صدور مجوز بازی یعنی اینکه وی مشکلی برای بازی ندارد. او بر این اساس در فهرست ۱۸ نفره ما قرار گرفت اما با توجه به اینکه بین او و باشگاه قبلی‌اش پرونده‌ای در کمیته انضباطی وجود داشت، احتیاط کردیم.

خوردبین در پایان با اشاره به بازی با ذوب آهن گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در بازی‌های بعدی نتایجی رقم بخورد که دل هواداران را شاد کند. همچنین جا دارد که ما تشکر ویژه‌ای هم از نیروی انتظامی اصفهان داشته باشیم که از زمان ورود تا زمان خروج تیم، همه گونه همکاری و همراهی را با ما انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز