خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد خبر داد؛

برگزاری مجمع فدراسیون ووشوی غرب آسیا در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۴۷

مسابقات ووشوی غرب آسیا طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری، به میزبانی زاهدان برگزار خواهد شد. همچنین در جریان این رقابت‌ها، مجمع فدراسیون غرب آسیا نیز تشکیل می‌شود.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در رقابت های غرب آسیا برخی از ملی پوشان ساندا و همچنین نفرات دوم تالو حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات ووشوی غرب آسیا طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه جاری، به میزبانی زاهدان برگزار خواهد شد. همچنین در جریان این رقابت ها، مجمع فدراسیون غرب آسیا نیز تشکیل می شود.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص این مسابقات اظهار داشت: در رقابت های غرب آسیا، ۱۳۰ ورزشکار و مربی در قالب ۹ تیم از کشورهای: ایران، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان و عراق شرکت می کنند که البته تنها در بخش مردان به رقابت می پردازند.

وی در مورد تیم های ایرانی حاضر در پیکارهای غرب آسیا خاطر نشان کرد: تیم سیستان و بلوچستان به نمایندگی از کشورمان در مسابقات غرب آسیا حضور دارد. البته احتمالا یکی دو ملی پوش کشورمان نیز در ترکیب تیم سیستان قرار خواهند گرفت. ضمن این که در بخش تالو نیز نفرات دوم شرکت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا در پایان، به برگزاری مجمع غرب آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: روز ۱۹ بهمن و یک روز پیش از آغاز بازی ها، مجمع تشکیل فدراسیون ووشوی غرب و آسیا میانه برگزار می شود تا این فدراسیون جایگزین فدراسیون غرب آسیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز