خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر:

فضایی غیرسیاسی بر کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر حاکم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۹۲

باید تلاش کنید تا مجمع دبیران کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر تشکیل شود. این مجمع عصاره منتخبین کانون‌های دانشجویی در سراسر کشور است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: کانون های دانشجویی هلال‌احمر، فضایی غیرسیاسی، بی‌طرف، بی‌غرض و بدون جابنداری دارند و به همین خاطر اقبال بیشتری برای عضویت در این کانون‌ها وجود دارد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه و هم اندیشی دوره خواهران دبیران کانون‌های دانشجویی سراسر کشور با حضور رئیس سازمان جوانان برگزار شد.

وحید قبادی‌دانا در این مراسم با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع دبیران کانون‌های دانشجویی گفت: باید تلاش کنید تا مجمع دبیران کانون های دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر تشکیل شود. این مجمع عصاره منتخبین کانون های دانشجویی در سراسر کشور است.

وی با تاکید بر اینکه این مجمع توانایی تصمیم گیری داشته و با توجه به اینکه مصوبه دارد می تواند تاثیر گذار باشد خاطر نشان کرد: با ایجاد این مجمع مطالبه گری اعضای کانون‌های دانشجویی از مسئولان بیشتر می شود و مسئولان موظف اند مصوبات مجمع را اجرا کنند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با تاکید بر اینکه اعضای منتخب کانون های دانشجویی سراسر کشور باید در دانشگاه های خود مطالبه گری داشته باشند خاطر نشان کرد: توافق نامه با وزارت بهداشت، علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد امضا شده است و دبیران کانون ها می توانند تفاهم نامه را به معاون دانشجویی و فرهنگی خود نشان دهند و از مفاد موجود در این تفاهم نامه بهره ببرند.

وی درباره مفاد این توافق نامه توضیح داد: طبق این تفاهم نامه دبیران به عنوان عضو ناظر در شورای فرهنگی دانشگاه دعوت می شوند و با توجه به قول مساعد مسئولان وزارت علوم و تحقیقات از نظر منابع مالی نیز وزارت خانه پا به پای جمعیت هلال احمر همکاری می کند.

قبادی دانا در ادامه گفت: باید توجه داشته باشید با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اگر تشکلی در دانشگاه بیشترین عضو را در بین سایر تشکل ها داشته باشد نماینده آن در شورای فرهنگی حق رای دارد و این فرصت مغتنمی است که می توانید از آن بهره مند شوید.

خودباوری مرحله اول موفقیت کانون های دانشجویی

رئیس سازمان جوانان هلال احمر لازمه اصلی موفقیت کانون های دانشجویی را در مرحله اول خودباوری اعضای آن دانست و در این باره اظهار کرد: نیاز است اول خودتان توان، قدرت و نقش خود را باور کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که می توانید کاری را به شایستگی انجام دهید.

وحید قبادی دانا از کانون های دانشجویی هلال احمر به عنوان یکی از پراقبال ترین تشکل های داخل دانشگاه یاد کرد و در این باره توضیح داد: کانون های دانشجویی ما فضایی غیر سیاسی، بی طرف، بی غرض و بدون جابنداری دارند و به همین خاطر اقبال بیشتری برای عضویت در این کانون ها وجود دارد.
وی در ادامه از اعضای کانون های دانشجویی خواست تا با افزایش ظرفیت فکری، معنوی و اخلاقی در بین جوانان بتوانند افرادی نمونه اخلاقی و فکری در دانشگاه های سراسر کشور باشند و الگوی دانشجویان دیگر شوند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر همچنین از دانشجویان خواست تا برای عضویت دیگران در کانون های دانشجویی هلال احمر ایجاد انگیزه کنند و در این باره اظهار کرد: دبیران کانون های دانشجویی باید توانایی مدیریت شورای اجرایی را داشته باشند و وظیفه دارند در افراد انگیزه عضویت و فعالیت بشردوستی ایجاد کنند. تنها انگیزه مالی نیست بلکه چشیدن لذت نوع دوستی و انسان دوستی هم نوعی انگیزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز