خبرگزاری کار ایران

ژنرال با توپ پر به منتقدان تاخت؛

قلعه‌نویی: شوی۹۰ زمان دایی و قطبی هم تکرار شد / حال‌ام از بعضی‌ها به هم می‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۸۴

نباید به هر قیمتی زندگی کنیم. ما زندگی می‌کنیم که قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. برخی نشان دادند که به چه شکلی می‌خواهند به هر جایی برسند.

نشست خبری قلعه‌نویی پس از دیدار استقلال و سپاهان با محوریت حملات شدید ژنرال به منتقدان او و حمید درخشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: این بازی را به لیگ فوتبال ایران و هر دو تیم به خصوص استقلال که حاکم میدان بود تبریک می‌گویم. من این برد را به هوادران تبریک می‌گویم که ۱۰ هفته از من خسته شدند.

قلعه‌نویی درباره هجمه‌ای که علیه حمید درخشان به‌دلیل انتقاد از کی‌روش ایجاد شده، اظهار کرد: حمید درخشان کاپیتان تیم ملی بوده که سال‌ها زحمت کشیده است. شما نگاه کنید ببینید برای یک انتقاد چه بلایی سر او آوردند. نباید به هر قیمتی زندگی کنیم. ما زندگی می‌کنیم که قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. برخی نشان دادند که به چه شکلی می‌خواهند به هر جایی برسند.

وی با اشاره به شکست پرسپولیس در اصفهان افزود: پیروزی مقابل پرسپولیس را به ذوب‌آهنی‌ها تبریک می‌گویم اما به درخشان هم تبریک ویژه‌ای می‌گویم برای اینکه در بدترین شرایط کشور و موقعی که درون جنگ بودیم و هیچ چیزی در فوتبال نبود او تا ۳۷ سالگی در تیم ملی ایستاد و زحمت کشید. درخشان کاپیتان تیم ملی بود. کاش کمی با قلم‌مان برای ایرانی‌ها بنویسیم.

سرمربی استقلال با کنایه به پخش برنامه ۹۰ در شب گذشته گفت: رسانه ملی از ساعت ۲۱ تا ۲ بامداد در اختیار آقایان بود. واقعا برای‌شان متاسفم. فکر می‌کردم با تغییراتی که انجام شده در ساختار برنامه‌ها عدالت به وجود بیایدU اما هر کاری خواستند علیه ما کردند. درخشان هم دوره و کاپیتان من در تیم ملی بوده اصلا او انتقادی هم وارد دانسته، آیا باید این بلا را به سرش بیاوریم. آیا این رفتارها درست است؟ مگر این برخوردها قبل از این با من نشده؟

وی افزود: آدم در این فوتبال حالش از بعضی‌ها به هم می‌خورد. می‌خواهند به هر قیمتی به هر جایی که می‌خواهند برسند. این موارد را در تشکیلات خودمان می‌گویم و به دیگران کاری ندارم. برای درخشان دلم سوخت. ۱۲ سال است علیه من می‌نویسند و دیگر تطبیق پذیری‌ام با این مسئله خوب شده و عادت کردم اما چرا برای درخشانی که سال‌ها زحمت کشیده و در نداری کشور و پرسپولیس تلاش کرده، اینگونه می‌نویسند. آقایان می‌خواهند استقلال را آنقدر ضعیف کنند که آدم‌های خودشان را بگذارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: این شوهایی که دیروز برگزار کردند چرا در زمان افشین قطبی و علی دایی برگزار نشد؟ زمان دایی یک اشتباه فردی در بازی با عربستان توپ را درون دروازه‌ برد و دیدید چه بلایی سر دایی آوردند. یک عده مسلمان عمروعاصی و آدم‌هایی که خودشان و میکروفونشان آلوده است هر کاری دوست دارند می‌کنند. چطور کارلوس کی‌روش روز بازی ما مقابل مس کرمان وقتی بهرام شفیع میکروفن در اختیارش می‌گذارد یک ساعت علیه من و فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کند و کسی چیزی نمی‌گوید. چون او اجنبی و چشم‌آبی است این کار ایرادی ندارد؟ امیر قلعه‌نویی گفته در یک تورنمنت شانس هم لازم است و مثال بازی آرژانتین و آلمان را بیان کرده. چطور می‌شود این مسئله از لحاظ روحی روانی تیم را دچار مشکل کند؟ یک کلمه گفتیم و مقصر شدیم؟ ما نفهمیدیم بنجامین ویلیامز مقصر بوده یا امیر قلعه‌نویی. باز خدا سردار کمالی و مسئولان نظام وظیفه که زحمت کشیدند و شرایط کار را فراهم کردند خیر بدهد.

قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به عزت و اعتبار ایرانی‌ها در جهان گفت: ایران و نسل ایرانی همه جا حرف اول را می‌زند. شما چند قدم آنطرف‌تر بروید و ببینید ایرانی در همه جا سربلند است. امثال پروفسور سمیعی و ۲ هرار نفر دیگر را می‌توانم نام ببرم. شما بستر را برای کی روش فراهم کنید تا او به فوتبال ما کمک کند اما نه اینکه پدر مربی ایرانی را دربیاورید. آیا شما دلتان نسوخت که امید ابراهیمی با این کیفیت یک دفیقه در جام ملت‌های آسیا بازی نکرد. آن کسی که صد در صد مخالف قلعه‌نویی است در این باره صحبت کند. آیا حیف نبود سجاد شهباززاده که ادینهو را کنار بگذارید بهترین مهاجم لیگ است با خودشان به مسابقات نبرند؟ روزگار همین است و عده‌ای برای رسیدن به مقصدشان قداست و کرامت اهمیتی برایشان ندارد و می‌خواهند به هر قیمتی زندگی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بیژن ذوالفقارنسب نتوانست در برنامه دیروز یک پلی‌میکر معرفی کند، توضیح داد: مگر می‌شود پلی‌میکر نداشته باشیم؟ آیا محمد نوری پلی‌میکر نیست؟ هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری حق‌شان نبود که در لیست تیم ملی باشند؟ هر کسی با آنها باشد هیچ اما اگر کسی با آنها نباشد نابود می‌شود. کجای دنیا بازیکن از پله هواپیما بیرون می‌آید درگوش رئیس فدراسیون و مسئولان می‌گوید یا نامه می‌دهد که سرمربی را نگه دارند. آیا بازیکن ۲۰ ساله باید برای تیم ملی تصمیم بگیرد؟ بعد از جام جهانی برای این مسئله همه جا رفتند و فقط دست شان به بیت رهبری نرسید. کی و کجا این اتفاقات افتاده که برای نگه داشتن مربی به دفتر ریاست جمهوری و نزد وزیر بروند. خجالت بکشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز