خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

اوباما هرگونه طرحی که بر مذاکرات تاثیر منفی بگذارد را وتو می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۸۱

ساکی با تاکید بر این‌که رییس‌جمهوری آمریکا هرگونه لایحه‌ای که روند مذاکرات هسته‌ای با ایران را به مخاطره بندازد وتو خواهد کرد، گفت که مذاکره‌کنندگان باید برای گفت‌وگو زمان و فرصت کافی داشته باشند، در غیر این‌صورت توافقی حاصل نخواهد شد.

«جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که رئیس‌جمهوری این کشور هرگونه لایحه‌ای که بر روند مذاکرات با ایران تاثیر منفی بگذارد را وتو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ساکی با تاکید بر این‌که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا هرگونه لایحه‌ای که روند مذاکرات هسته‌ای با ایران را به مخاطره بندازد وتو خواهد کرد، گفت که مذاکره‌کنندگان باید برای گفت‌وگو زمان و فرصت کافی داشته باشند، در غیر این‌صورت توافقی حاصل نخواهد شد.

وی افزود که تصویب طرح تحریم‌های جدید علیه ایران منحصرا در کمیته بانکداری سنا صورت گرفته است و اجرایی شدن آن مستلزم طی شدن مراحل پیچیده‌تری است.

بر اساس این گزارش، کمیته بانکی مجلس سنای آمریکا روز گذشته طرح پیشنهادی دو سناتور آمریکایی که براساس آن در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای تا پایان ماه ژوئن، تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌شود را تصویب کرد.

این طرح که توسط «مارک کرک» سناتور جمهوری‌خواه و «رابرت منندز» سناتور دموکرات تهیه شده است، با ۱۸ رای موافق در برابر چهار رای مخالف به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز