خبرگزاری کار ایران

کی‌روش صد در صد باید بماند؛

عابدینی: خریدار ۵۰۰ میلیاردی پرسپولیس چیزی از تجارت نمی‌داند / عده‌ای فقط پول دارند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۱

کسی که بخواهد با ۵۰۰ میلیارد تومان سهام باشگاه پرسپولیس را بخرد از تجارت چیزی نمی‌داند و فقط پول دارد.

کارشناس مدیریت ورزش کشورمان معتقد است کسی که بخواهد با ۵۰۰ میلیارد تومان سهام باشگاه پرسپولیس را بخرد از تجارت چیزی نمی‌داند و فقط پول دارد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اعلام آمادگی یکی از دوستان دایی برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس آن هم با مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به شرط اینکه وی سرمربی پرسپولیس شود، گفت: دیگر کسی که سهام باشگاه را بخرد مالک آن شده و می‌تواند هر تصمیمی که در مورد سرمربی تیم بخواهد بگیرد، اما واقعا نمی‌دانم با چه معیاری حاضر شده با ۵۰۰ میلیارد تومان پرسپولیس را بخرد. اگر واقعا چنین تصمیمی دارد نشان می‌دهد چیزی از تجارت نمی‌داند و فقط پول دارد.

وی افزود: قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان از سوی سازمان خصوصی‌سازی تعیین شده که با چکش‌کاری که روی آن می‌شود برنده مزایده خواهد بود، ولی معمولا اگر کسی هم قیمت بالاتر می‌دهد ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مبلغ پایه است، اما ۲ برابر نمی‌شود.

عابدینی تاکید کرد: حالا اگر یک نفر آمده کمک کند خدا خیرش بدهد، ولی تجربه نشان داده کسانی که اینطور به ظاهر پر قدرت آمده‌اند سریع هم از فوتبال رفته‌اند و به کجا رفته‌اند هم بسیار حائز اهمیت است.

وی درباره اینکه علی دایی اعلام کرده حضور در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با هدایتی بازی دو سر باخت است، بیان داشت: ماهیت مجموعه‌ای که به دفتر هدایتی رفتند این است که به حقوقی برسند، اما اگر کسی به این جلسه می‌رود که برای خودش چیزی به دست بیاورد حرف دایی درست است. خود من برای برد و باخت به جلسه پیشکسوتان نمی‌روم، بلکه می‌روم تا کمکی انجام دهم. یعنی حقی که از سهام به پیشکسوتان تعلق گرفتند به نحوه مناسبی به کسانی که حق‌شان است تعلق بگیرد.

عابدینی درباره دعوت نشدن ناصر ابراهیمی به جلسه پیشکسوتان گفت: علی پروین خود یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان پرسپولیس است که نفراتی مانند بهزادی، کلانی، ‌ جاسمیان، ‌ کاشانی، برادران وطن‌خواه که آنها هم قدیمی‌ترهای پرسپولیس هستند را دعوت کرده بود. ناصر ابراهیمی هم جزو مربیان پیشکسوتان پرسپولیس است، اما وی هم راست می‌گوید و باید به جلسه پیشکسوتان دعوت شود.

وی افزود: ما برای اینکه کدام پیشکسوتان حق دارند سهام پرسپولیس را خریداری کنند مرام‌نامه و معیارنامه تعیین کرده‌ایم، به طور نمونه کسی که ۱۰ سال برای پرسپولیس بازی کرده باشد ۱۰ امتیاز خواهد گرفت، البته این مرام‌نامه باید تصویب شود تا آن را اعلام کنیم.

این پیشکسوت مدیریت ورزش درباره ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی نیز متذکر شد: کی‌روش صددرصد باید بماند، دلیلش هم اینکه همه ما تلاش می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند. افکارسنجی هم در برنامه ۹۰ نشان داد مردم خواهان ماندن کی‌روش هستند، شاید یک نفر هم به من بگوید آن ۲۰۰ هزار نفری که به رفتن کی‌روش رای دادند اهالی فوتبال بودند و مابقی علاقه‌مندانی که فقط فوتبال را تعقیب می‌کنند، اما آن چیزی که من می‌توانم بگویم ما باید به نظر مردم اهمیت دهیم ولی کی‌روش باید مدیریت شود که در چارچوب خود کار کند. خوشبختانه اختلافات وزارت‌ورزش هم با فدراسیون فوتبال دارد به حداقل می‌رسد. ان‌شااله کمک خواهیم کرد اختلافات به صفر برسد.

وی افزود: خوشبختانه حسابرسی‌های مالی فدراسیون هم در حال انجام است که ان‌شااله این موضوع هم حل خواهد شد. باید کمک کنیم همه چیز درست شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز