خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی جام‌ملت‌های آسیا؛

امارات یک - عراق ۲؛ شیرهای بین‌النهرین ۴۵ دقیقه تا عنوان سومی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۰۹

در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی عراق و امارات در ورزشگاه هانتر شهر نیوکاسل با قضاوت نواف شکرالله به مصاف هم رفتند

نیمه نخست رده‌بندی جام‌ملت‌های آسیا با برتری عراقی‌های سبزپوش مقابل امارات به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی عراق و امارات در ورزشگاه هانتر شهر نیوکاسل با قضاوت نواف شکرالله به مصاف هم رفتند که ۴۵ دقیقه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود عراق به پایان رسید. احمد خلیل برای امارات گلزنی کرد و ۲ گل عراقی‌ها را نیز ولید اسماعیل و امجد کلف به ثمر رساندند.

سفیدپوشان امارتی که در این جام بار دیگر در حد پدیده‌ای نوظهور در فوتبال آسیا ظاهر شده‌اند در حالی مقابل سبزهای عراقی به میدان آمدند که مهدی علی رویاهای بزرگی را دنبال می‌کرد و در مقابل راضی شنیشل هم نشان داد از آن دست مربیانی نیست که به راحتی تسلیم قدرت‌های برابر با تیمش شود.

احمد خلیل در دقیقه ۱۶ بر روی کار گروهی و پاس زیبای عمر عبدالرحمن توپ را با عبور از بین پاهای سنگربان عراقی‌ها به تور دروازه سبزها دوخت.

در دقیقه ۲۳ اشتباه فاحش هافبک‌ اماراتی توپ را به کاپیتان عراق رساند تا فرصتی عالی برای جبران گل خورده را پیدا کند که ضربه یونس محمود با برخورد به مدافع اماراتی و تیر دروازه به زیمن برگشت که روی ریباند بار دیگر یونس محمود قصدا داشت با شوتی سنگین دروازه عیسی را باز کند که دروازه‌بان اماراتی با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۸ بالاخره عراقی‌ها مزد زحمات خود را دریافت کردند و ولید اسماعیل موفق شد با شوتی سنگین از سمت چپ محوطه جریمه امارات دروازه عیسی را به زیبایی باز کند تا بازی را به تساوی بکشد.

در دقیقه ۴۱ امجد کلف روی ریباند شوت سنگین احمد یاسین موفق شد با ضربه‌‌ای نرم و دقیق برای دومین بار دروازه امارات را باز کند تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

ضرغام اسماعیل از عراق و عبدالرحمن از امارات در نیمه نخست از شکرالله کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب امارات:خالد عیسی، احمد، الانزی، الفردان، سنقور، حسن، اسماعیل، مبخوت، عمر عبدالرحمن، هیکل، احمد خلیل

ترکیب عراق:حمید، اسماعیل، شکیر، ابراهیم، سلیم، کاسیم، عبدالامیر، یاسین، کامیل، کلف، محمود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز