خبرگزاری کار ایران

بروجردی در بیروت:

ایران همواره حامی مقاومت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۰۶

تجاوز رژیم اسرائیل به قنیطره و شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت اسلامی نشان می دهد که این رژیم اشغالگر به هیچ خط قرمزی اعتقاد ندارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر به لبنان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مقاومت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علاء الدین بروجردی در صدر هیأتی برای شرکت در مراسم یادبود شهدای القنیطره سوریه وارد بیروت پایتخت لبنان شد و در اولین اظهارنظر اعلام کرد که ایران همیشه از مقاومت حمایت خواهد کرد.

بروجردی در پی ورود به بیروت در کنفرانسی خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با خود عهد بسته است که از مقاومت با تمام توان حمایت کند.

بنابر گزارش شبکه العالم، وی افزود: تجاوز رژیم اسرائیل به قنیطره و شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت اسلامی نشان می دهد که این رژیم اشغالگر به هیچ خط قرمزی اعتقاد ندارد.

بروجردی با اعضای گروههای فلسطینی نیز دیدار کرد و به تشریح دیدگاه ایران درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت.

علی فیصل عضو دفتر سیاسی جبهه دمکراتیک برای آزادسازی فلسطین پس از دیدار با بروجردی در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: سخنان برادر بروجردی بار دیگر نشان داد که ایران همچنان حامی و مدافع ملت فلسطین است.

بروجردی با مسئولان لبنانی نیز درباره روابط دوجانبه و قدرت بازدارندگی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی مذاکره خواهد کرد.

سفر بروجردی به بیروت پس از واکنش حزب الله لبنان به تجاوز اخیر رژیم اسرائیل به القنیطره سوریه نشان می‌دهد که ایران همچون گذشته لبنان را در مقابله با تجاوزگری این رژیم تنها نخواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز