خبرگزاری کار ایران

حضور عنایتی و طالب‌لو انگیزه‌ها را بالا برده است؛

قلعه‌نویی: دشمن تیم ملی نیستم / مردم به کی‌روش علاقه دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۷۰

مردم کی‌روش را دوست دارند و تیم ملی باید حمایت شود. ما هم دشمن تیم ملی نیستیم و فقط نظر خود را اعلام کرده بودیم.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران در کنفرانس رسانه‌ای پیش از دیدار تیم‌اش برابر سپاهان با اشاره به اینکه مردم به سرمربی تیم ملی فوتبال علاقه‌دارند، از علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان برای انتخابش به عنوان داور دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کنفرانس رسانه‌ای سرمربی استقلال تهران پیش از بازی فردای تیم‌اش برابر سپاهان اصفهان، ظهر امروز در حالی‌ برگزار شد که بیشتر پرسش‌های خبرنگاران حاضر در این نشست، درباره مصاحبه‌های کارلوس کی‌روش و آندرانیک تیموریان علیه قلعه‌نویی بود تا وضعیت آبی‌پوشان پیش از دیدار فردا.

قلعه‌نویی در ابتدای این نشست با تمجید از تلاش ملی‌پوشان در جام ملت‌ها گفت: به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید وخدا قوت می گویم. آنها هر چه در توان داشتند بکار بستند. من به تیم ملی انتقادی نداشتم. خیلی خوبی بود که به بازیکنانی که در لیگ بودند توجه شد.

وی با تاکید بر اینکه حرف‌هایش انتقاد از تیم ملی نبوده، توضیح داد: ‌ سردار آزمون بازیکنی بود که خود من هم به این بازیکن در ۱۵ سالگی در سپاهان توجه کردم. حرف ما انتقاد نبود، این بود که باید به لیگ و بازی های آن توجه شود. بازیکنانی مثل پورعلی گنجی و وریا غفوری از کجا آمدند؟ وحید امیری و چند بازیکن دیگر از دل همین لیگ آمدند. امیدوارم در آینده مربیان به این مسائل بیشتر توجه کنند.

قلعه‌نویی درباره سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار کرد: مردم کی روش را دوست دارند و تیم ملی باید حمایت شود. ما هم دشمن تیم ملی نیستیم و فقط نظر خود را اعلام کرده بودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه به قضاوت علیرضا فغانی در فینال اشاره کرد و افزود: به جامعه بزرگ فوتبال ایران علی الخصوص داوری بابت حضور فغانی در فینال جام ملت ها آسیا تبریک می گویم. درباره بازی فردا برابر سپاهان هم باید بگویم شرایط تیم ما مثل تیم های دیگر است که قرار است امروز و فردا بازی های‌شان را برگزار کنند. ما ۵ بازیکن در تیم ملی داشتیم که چون نبودند تمرینات‌مان کامل نشد.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است و من دو سال آنجا کار کردم. کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها داشته باشیم. در استقلال عنایتی و طالب لو نفرات جدیدی هستند که به تیم اضافه شدند. همین مساله انگیزه تیم را بالا برده است. در خط میانی دو سه گزینه داشتیم که نتواستیم آنها را بگیریم. هلمکه هم مصدوم شد ولی با این حال امیدوارم همه بازیکنان با انگیزه مقابل سپاهان بازی کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۵۵ فردا(جمعه ۱۰ بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز